Vila, vila vila!

Ja det är det enda som händer mig just nu, jag var ju hos läkaren idag igen då jag skulle ta halsprover och kolla lite värden
(får svar på det i veckan)
och samtidigt träffade jag samma doktor för ett förlängt sjukintyg, precis som jag trodde så är jag inte bättre, jag har hostat hela natten och inte sovit en blund och min stackars älskling som går upp 5.20 då han fick inte sova mycket han heller, dessutom gör det ont i bihålorna, näsan rinner och det kliar i öronen fortfarande, värdelöst är vad det är, men nu har jag fått hostmedicin och är sjukskriven till på Torsdag, så jag kommer förhoppningsvis att kunna jobba på Fredag igen. Vill bara komma tillbaka till vardagen med träningen och jobb NU.
 
Älskling har sen träning idag och jag sitter bara och slappar på soffan, ja jag borde snart får sittsår, haha!
 
Tänkte köra lite försäljning här på bloggen förresten, har ju ett gångband som är använt 2 ggr och som har olika hastighet, det visar brända kalorier, hur långt man gått och hur länge.
Det kostade 999kr nytt, men jag säljer det nu för 800kr då vi bor litet och det tar plats. Dessutom har jag Satskort och fattar inte vad jag tänkte när jag tjatade på Max att vi skulle ha ett, men man lär sig av sina misstag ;)
Om du är intresserad så kontakta mig på [email protected]
Det är ihopfällbart och man får hämta det själv på Stora Essingen.
 
 
Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0