Slanka!

Igår Måndag åkte jag till Söder innan jobbet och hämtade upp mitt dietpaket som jag så fint kallar det och
satte igång med min en veckas diet.
 
 
Så vad är då det, jo jag dricker en choklad eller jordgubbsshake till frukost och äter grönsksoppa och kycklingsoppa till lunch och middag. Inget mer efter det och visst det är helt okej smaker, men jag är så hungrig så jag vet inte vad, det gör ont i magen och jag mår typ illa, men jag dricker massor av vatten för att mätta, det hjälper en stund men sen kissar man ut det på en gång.
Jag hoppas hungerkänslan försvinner snart för det är det värsta jag vet att vara hungrig.
Har satt en vecka som mål för sen hoppas och tror jag att jag mår bättre igen i förkylningen så att jag kan börja träna och äta nyttigt och regelbundet igen, för det här är för att se om det funkar och gör det det så är det för att det ska gå snabbare.
Tjejen jag var hos var seriös, trevlig och jag fick en shaker på köpet plus två extra påsar, me like.
Och chokladshaken var helt ok faktiskt.
 
 
Sen får vi se snart hur jordgubben smakar, breakfast time ;)
 
Jaha annars då, vi håller på att försöka sälja våran bil, massor av folk ringer och vi har tom kanske en som ska köpa den idag, vi måste bara få ihop tiden, vi båda jobbar och Max har träning ikväll, dessutom är bilen i Upplands Väsby, men världens bästa pappa ska hjälpa mig och nu är det bara att hoppas på att det är en seriös köpare, det vore så skönt att få det löst bara sådär.
Så vi åker dit efter jag har jobbat 12.15-19. Håll tummarna för att han dyker upp ens ;)
 
Jag köpte förresten ett varsitt armband till mig och älsklingen för någon vecka sen och fick hem dom igår :)
 
 
Det är för en bra sak så vill ni klicka hem ett så går ni bara in HÄR!
 
Nu ska jag göra mig iordning för jobb och bilförsäljning, ha en bra dag!
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0