Shopping i London!

Ja det blev som sagt en del shopping och jag tänkte jag skulle visa vad jag har hittat =)
 
 
Sen shoppade jag även lite kläder och smycken till Max och lite barnkläder till min systerdotter och min kommande systerson som kommer till världen när som helst, wiiie... :)

Jag fick mycket för pengarna, men en sak är säker och det är att nästa gång jag åker till London så ska jag ha minst 10-15000 kr för att kunna njuta av stan och shoppingen på riktigt, det fanns en del fint att hitta på Selfridge också (det är som ett finare och bättre NK)
Jag säger bara Primark, det må vara dålig kvalite och inga speciella märken, men det fanns en massa kul och fina saker och det kostar ingenting, är man inte kräsen så kan man hitta hur mycket som helst.
Vi var även på River Island som igår, när jag hade åkt hem lanserade Rihannas (och självaste Rihanna var där) kollektion så jag var inne och kollade på lite kläder idag på sidan, som ni ser HÄR!
Jag hittade ett par skor som jag bara måste beställa om dom finns kvar när jag har möjlighet, I LOVE!
 

Allt jag köpt ligger här hemma och behöver läggas in i skåpen och jag behöver tvätta, men jag blir hemma från jobbet imorgon med så det får vänta, för nu ska jag bli frisk! =)
 
Kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0