Screw you!

OMG kolla in den här outfiten, den är så cool och jag vill ha den NU, lyssna även på den här låten av Cheryl!
LOVE IT!
 
 
Men favoritlåten är nog fortfarande den här ändå!
 
 
Äh hon har ju så sjukt många bra låtar så jag fortsätter!
 
 
 Tjejen har så sjukt bra smak på kläder oxå, jag bara älskar!
 
 
 Hon är ju så kvinnlig, tofsen, läppstiftet, naglarna, det taighta, kavajen, det är genialiskt att ha på en scen, det är annorlunda och SNYGGT! =)
 
 
Ska förresten införskaffa mig ett eller två par av skorna Cheryl har i videon längst upp, sjukt snygga, dom fanns överallt i London, så dumt att jag inte köpte....men jag har hittat ett par på Zalando.se
 
som jag bara SKA ha, vita och svarta, dom ligger på 3-400kr just nu på rea, så det är bara att hoppas på att dom finns kvar vid löning, för jag har liksom shoppat lite över min budget just nu ;)
Så coola och så Cheryl, perfekt på en scen, till jobbet, på stan, nattklubben, överallt om man frågar mig ;)
Apropå Zalando, har ni sett reklamen när hon öppnar en skokartong och ser ett par klackar och skriker och hennes man skriker också, jag skrattar varje gång, vet inte varför, jag bara tycker den är rolig! ;)
 
BTW dessa ska komma hem till mamma en vacker dag också!
 
 
Nej nu får jag sluta titta på en massa fint, jag blir knäpp och kan hålla på i en evighet, ska ta mig ut för första gången på flera dagar och köpa mig lite gott på Konsum, är man sjuk så får man ju ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0