Sakta men säkert!

Onsdag och näst sista dagen på min sjukskrivning och jag hoppas verkligen att det blir bättre snabbt för jag känner mig fortfarande knas. Näsan rinner, jag hostar massor trots hostmedicin, huvudet värker och ja så här ser mina dagar ut:
 
Jag vaknar vid 9 tiden (efter att ha jättesvårt för att somna för att jag hostar så mycket) somnar om till 12-13, går upp, äter ett ägg, eller dricker en smoothie (ja jag får knappt i mig något, trots att jag är jättehungrig, men jag är inte sugen på någonting)
Sätter mig i soffan i min ziperall kollar på Ellen, Kardashians och Hollywoodfruar från Beverly Hills.
Försöker få i mig något till SEN lunch, förhoppningsvis har jag orkat göra en matlåda när jag har lagat middag till älskling kvällen innan, som jobbar och tränar som en galning.
Annars blir det fil och flingor.
Sen fortsätter soffhänget och jag sitter antagligen och spelar Candy Crush om och om igen (beroende) eller bloggar och surfar runt på facebook, men sen försöker jag ta mig orken till att laga mat till älskling och förhoppningsvis har jag matlust att äta själv.
Vid 21-22 tiden kommer älskling hem helt slut efter en fullproppad dag, äter, vi gosar lite och han försöker sova, men jag har svårt för att sova och sitter kvar uppe men gör sen ett försök att sova, hostar som en tok, så älskling inte kan sova, lägger mig på soffan, somnar tillslut och älsklings klocka ringer 5.20.
Kul va? Nej verkligen inte...
 
Så har det sett ut varje dag sen jag blev sjuk, snart 2 veckors tid hemma och jag mår fortfarande piss, men jag tror och hoppas att det är över på Torsdagkväll (för sakta men säkert så känner jag att det är på väg åt rätt håll) och jag har bestämt mig för att börja jobba på Fredag och på Måndag börja träna igen.
Ska även köpa lite vitaminer och så som förhoppningsvis gör att jag får tillbaka matlusten och orken att leva normalt igen.
Har ju haft problem med matlusten ganska länge nu och med tanke på att jag tränar och jobbar mycket är det viktigt med kosten, så jag får helt enkelt skärpa mig och börja på ny kula på Fredag.
 
Vad händer annars då, jo idag fick jag veta/se att vi har nått 60000 views på youtube med våran singel/musikvideo I wanna dance och det är så kul att den fortfarande är populär.
 
 
Och vi skulle bli jätteglada om ni kunde dela låten, har ni redan gjort det, gör det igen, har ni inte gjort det någon gång, så gört, det är enkelt och vi ber om en liten tjänst, man behöver inte gilla låten eller videon, men gillar ni mig och för er som känner Tommy som gillar honom, så är det väldigt lite vi ber om ;)
Tack på förhand!
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0