Rätt låt vann!

Underbart då var det över och helt klart rätt låt vann, även om jag kan tycka att det är konstigt att vi har en internationell jury i våran tävling så var det ju bra den här gången, för annars hade Yohio vunnit och det hade varit pinsamt, han kan inte sjunga. Men Robin kan verkligen sjunga och idag levererade han.
Grymt kul med en ung talang som lyfts fram. Deltävlingarna har varit skit men vinnarbidraget blir bättre och bättre med åren, man kan faktiskt vara stolt, det är det viktigaste, sen är vi ju otroligt många som tycker olika och det är så det är, men tur att dom som tycker som jag, röstade idag.
Grattis Robin!
 
 
Han har dessutom gått ner galet mycket i vikt, bra kämpat säger jag bara.
 
 
Gjorde ett ångbad med Vicks förut så den där tryckande känslan i bihålorna släppte och jag kan hosta igen, skönt, nu vaknar jag upp och mår så mycket bättre imorn, okej!
 
 
Nu ska vi kolla på film och mysa!
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0