Mina naglar!

Jag är en nagelnörd, ja jag måste ha fina naglar JÄMT, annars får jag panik och jag har ju gjort mina naglar hos min vän Camilla den senaste tiden, men nu har jag faktiskt bytt, taskigt kan ni kanske känna och varför?
Enbart för att jag hittade en annan tjej på en nagelsida och hennes fina naglar lockade och jag ville testa och nu är jag fast. Så kan det bli ibland och jag ska ju göra det jag känner passar mig och jag gillar naglar med blommor, mönster och så och det är hennes starka sida, hon älskar det också.
 
Mina första naglar för 3 veckor blev såhär, ganska enkla men så snygga med nudefärg och två naglar i neonrosa, inga blommor och mönster än, men det kommer.
 
 
 
I Torsdags eftermiddag när jag mådde bättre och hade bestämt mig för att gå tillbaka till jobbet på fredagen så var det dags för mig att gå på återbesök och jag gillade det rosa och nudefärgen så jag var inte beredd att gå bananas än så då det blev såhär:
 
 
 
Lite leopardmönster och en annan färg på vänstra handen, me like! Linn är riktigt duktig och har turen att kunna ha sin lilla salong hemma. Har vågat testa på gele igen också och än sålänge håller dom
(har bara erfarenhet av att det inte hållt tidigare med gele så jag brukar göra akrylnaglar)
Tänk den dagen jag gjort min utbildning och får sitta hemma eller på en salong, LÄNGTAR!
Här har ni lite bilder på det Linn har gjort:
 

 
Jaha så hur har det gått med min ögonfransfölängning då?
När det var klart var jag jättenöjd och det var jättefint och det var skönt att vakna upp varje morgon och se sminkad ut
 
 
 MEN jag var så rädd att dom skulle ramla av och att mina egna skulle gå sönder så jag vågade knappt tvätta mig och kände mig då inte tillräckligt ren så dom fick tas bort, dessutom var dom på salongen väldigt speciella, men nu har jag nog hittat en tjej som gör det riktigt bra för väldigt bra pris så nästa gång går jag defenitivt dit, men fransarna får vila lite nu.
Mina egna funkar ganska bra ändå ;)
 
 
Måste förresten rekommendera en grym balsamspray, den är riktigt bra och doftar gott!
Finns att köpa på frisörsalonger, iallafall på Salong FOM ;)
 
 
Nu är älskling hemma snart och vi bestämde oss för en lugn hemmakväll då älskling gick upp och jobbade tidigt och har haft match som dom vann! =)
Så ha en trevlig Söndag och hoppas att veckan som kommer bli grym! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0