London 2013 - Del 2!

Ja då fortsätter vi med resan...
 
Fredag 1/3
 
Trots en sen kväll så vaknade vi upp vid 9 tiden och gjorde oss iordning för en heldag på stan, nu skulle det SHOPPAS! Och som vi gjorde, galet billigt i vissa butiker och en massa fint och annorlunda som vi inte har här hemma och hade jag haft en större budget hade jag kunnat shoppa för minst 20000kr utan problem. Lyckliga över en massa shopping
 
 
gick vi tillbaka hotellet, fick skrattacker och var helt höga av all shopping, ja hela rummet var fullt ju.
 


 
Färdig fixade så begav vi oss mot O2 Arena, det var äntligen dax för Girls Aloud ten tour, som jag har längtat.
 
 
 
 
Väl framme på O2 arena, hämtade vi ut våra goodiebags med lite smått och gott och åt innan konserten, sen var det bara att invänta tjejerna.
Det som är så kul är att det hade blivit något fel med bokningen och vi fått platser som vi inte hade bokat så fick vi konserten gratis, dom kostade typ 1700kr så det var ju trevligt, lite mer fickpengar helt enkelt. Och visst platserna var inte dom bästa men HELT okej med tanke på att dom var gratis!
 

 
Konserten var grym och tjejerna levererade verkligen och jag kunde inte sluta titta på Cheryl, hon knäcker och är nog den vackraste kvinnan på denna jord, helt galet!
 
 
Här får ni en film som jag hittade på youtube som någon har filmat och klippt ihop delar av konserten, Cheryl var sjuk och ändå levererar hon så mycket bättre än dom andra =)
 
 
Om ni inte vet vem Cheryl är av tjejerna så är det denna vackra donna
 
 
 
 
En galet stor inspiration i mitt liv och jag har äntligen fått se henne! MAGISKT!
 
Efter konserten åkte vi i mot stan igen för en trevlig utekväll som även denna kväll blev sen, men har man semester så har man ju! =)
 
Lördag 2/3
 
Vi vaknade upp ganska tidigt då vi skulle iväg till Camden där dom tydligen skulle ha en grym marknad, man var ganska bakis och trött men va fan vi var i London, det var bara att glömma att sova ut, för här skulle varje minut utnyttjas! Det var så mysigt och fanns en massa att shoppa! Och lite överallt fanns det stånd som sålde cannabis och hasch godis/kakor, knäppt! ;)
 
 
Efter en lång men mysig dag i Camden åkte vi tillbaka till stan för mer shopping innan det var dags att göra oss iordning för den sista kvällen, först musikalen Wicked och sen en utekväll med Gustav och hans kille Max, Gustav är från början en vän till Olof (Tommys pojkvän) och har fotograferat oss (Glorious Inc) och är även med bakom vissa av våra låtar. Han bor i London och att träffa upp honom var en självklarhet. Så det gjorde vi!
 
 
Jag var galet trött och slutade dricka lite tidigare än dom andra, men vi körde på och kom hem sent även denna gång. ;)
 
Söndag 3/3
 
Vi skulle checka ut kl.12 på Söndagen och innan det hinna köpa en resväska för att kunna få med allt, ja det var ju en del ;)
 
 
när vi var färdigpackade så var det bara att lämna väskorna i receptionen för en sista visning av London, Hyde Park, som är en otroligt stor park som man kan promenera i en evighet i, så vi började promenera och vad vackert det var, dessutom har vi haft otrolig tur med vädret, det har verkligen varit vår, vissa stunder riktigt kallt, men solen har varit framme och ja jämfört med här hemma så var det nice.
 
 
När vi hade promenerat färdigt så började vi röra oss mot tågstationen där jag skulle ta tåget till flygplatsen, japp ensam, Tommy skulle vara kvar i 2 dagar då han skulle jobba, det var lite nervöst först, men det gick jättebra och jag strosade runt på flygplatsen, shoppade lite till och bara njöt sista stunden, det kändes lite tomt att åka själv dock.
 
 

 
Väl framme på Arlanda fick jag vänta ett tag då älskling skulle hämta mig men våran bil bara stannade helt plötsligt och Max pappa fick komma, aaah vad är grejen med att bilen ska gå sönder nu, alltid är det något liksom! :/
 
Det var skönt att komma hem till älskling, men ska jag vara ärlig så saknar jag London, jag vill typ ta med mig min älskling och flytta dit.
Vem vet en vacker dag kanske! :)
 
Resan var grym och Tommy har bjudit mig på så mycket roligt och vi har haft det så kul, längesen jag fnittrade såhär mycket som vi har gjort.
Tack älskade vän för en grym semester och upplevelse!
Jag älskar dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0