Kärlek är bästa medicinen!

Min underbara älskling kom hem med en ros till mig idag så jag skulle bli lite glad.
Fin va =)
 
 
Ja det behövdes då jag har legat hemma och deppat för att jag är så förkyld och det inte känns som att det blir bättre utan det känns som att det står stilla trots Bromhexin, alvedon, vila, halstabletter, vatten och jag idag har påbörjat med lemsip
(någon mirakelkur enligt Tommy från London, men fy så äckligt, så vi får väl se)
tack vare Tommy som kom över på lunchen och lämnade det till mig. Underbara vän, du är grym!
 
 
Försökte plocka lite här hemma idag så man kan känna sig lite gladare av att det inte är så stökigt när man ligger sjuk, haha jag är kanske en av få som känner så när jag är just sjuk, men är det fint och fräscht så kan jag slappna av bättre. Så jag började sortera bland mina Victoria´s Secret grejer, wow säger jag bara, jag skulle nästan kunna öppna en egen liten butik här hemma nu, hehe som jag har samlat och det galna är att jag skulle kunna köpa MER, utan problem, ja men jag mår bra av mina VS saker, så är det bara, jag har en speciell kärlek till dom, så vill man vinna mitt hjärta är det med VS, haha nej då det finns andra betydligare viktigare sätt, jag lovar, men det här är ett! =)
 
 
Har även plockat ihop två påsar till min syster, som idag fick en liten pojke, då jag har blivit moster IGEN, underbart, jag väntar med spänning på namn och att få träffa den lilla prinsen.
Men Lilly kommer fortfarande att vara min lilla favoritprinsessa om man nu kan säga så utan att låta hemsk. :/
Tror syster kommer bli glad för sina rosa påsar, inte lika lycklig som jag kanske hade blivit dock men jag hoppas!
 
 
Idag nåddes vi dock av dåliga besked, ja våran kära bil bara stannade när älskling skulle hämta mig på Arlanda i Söndags och nu har vi fått veta att det kommer att bli en otroligt dyr historia att laga den så vi kommer antagligen att behöva sälja den för en billig peng och sen vara utan bil och sitta och betala av vårat bil lån, det känns mindre kul med tanke på att vi inte har haft den så länge och det är skönt med en bil och man som sagt ändå ska sitta och betala av den.
Men men vi får se hur det blir med det, nu ska jag fortsätta koncentrera mig på att bli frisk.
 
Kärlek
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0