Blä för att vara sjuk!

Ja det här med att vara sjuk, usch vad tråkigt det är, jag sover länge (vilket iof sig är skönt) sen sitter jag i soffan och vill knappt äta (nej jag har ju ingen matlust alls) kollar in youtube klipp (vilket är väldigt inspirerande) och gör ingenting.
Man blir ju bara ännu mer seg och kroppen stel som en planka, men vad ska man göra, ska man bli frisk så ska man.
Jag ska verkligen bli det nu också, jag kan inte vara sjuk 1 gång i månaden, nej så fort jag är frisk så ska jag ut och leta vitaminer, för såhär kan det inte vara.
 
Blir hemma Torsdag och Fredag också så hoppas jag att jag är frisk till på Lördag då Johan och Jonathan kommer hit på middag och lite festivalmys, sen är det dags att jobba igen på Söndag.
Ja Greklandsresan med älskling börjar ju närma sig och vi ska även försöka få ihop något annat kul på semestern så nu är det bara att hoppa in i en jobbperiod igen.
Jaha så blev det med att ta det lugnt och inte jobba mer än vad jag ska enligt schema, äh man lever bara en gång och jag älskar att resa och ska jag resa med min älskling eller vänner så vill jag skämma bort mig och den jag åker med, så det är bara att ha det i åtanke helt enkelt.
Så länge man mår bra och gör det man vill och känner för så är det bara att köra.
 
Fick ju min Glossybox i Måndags och jag bara älskade läpp pennan i nude som jag fick och den tillsammans med mitt Victoria´s Secret läppglans, så blev läpparna naturliga och fina ala Maria Montazami ;)
 
 
Snart är älskling hemma äntligen, typ NU kom han in genom dörren så nu ska jag mysa med honom innan det är läggdags.
 
Hoppas ni har haft en bra Onsdag!
Kärlek
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0