Bloggtorka!

Ja det kan man nog kalla det BIG TIME, jag har inte alls velat, haft ork eller tid att blogga, trots en massa roligt att skriva om och jag väntar fortfarande på att min nya blogg ska bli klar och när den är det så lovar jag att börja om på nytt, blogga ofta och om allt möjligt mellan himmel och jord.
 
Så vad är då det senaste?
 
Jo vi åker till Arlanda imorn, pappa ska skjutsa oss dit då vi ska bo på Radisson över natten för att sen åka till Grekland-Zakynthos och planet går redan kl.6.15, så vi kände att det kunde vara skönt att slippa gå upp jättetidigt.
Det ska bli så skönt med en vecka i solen, en massa god mat, drinkar och tonvis av kärlek. Bara vi en hel vecka utan stress och press, som vanligt säger man vi är så värda detta, men det är verkligen så, den här semestern är såååå välkommen, sen har vi även en veckas semester hemma i Sverige så här ska batterierna laddas för att sen jobba, jobba, jobba tills nästa semester, japp London i December med Tommy och Olof, vi älskar att resa och vill göra det så ofta vi bara kan ;)
 
Idag gick vi upp och drog iväg till Liljeholmen och tränade styrka innan det sen var dags för en brunch med Maria, Johan och Johans syster Emma på ett ställe vid Sjövikskajen i Liljeholmen som heter BankOmat, riktigt bra brunch för bra pris, det var riktigt trevligt och härligt att äntligen få träffa min lilla fighter Maria, brun som en pepparkaka var hon då dom kom hem från 2 veckor i Palma-Mallorca, men snart är vi också bruna (inte som Maria dock, jo Max kanske men inte jag.)
Efter den alldeles för trevliga brunschen åkte vi hem och tvättade och började packa, men vi tröttnade snabbt och fastnade i soffan, jag på datorn och Max med tvspel, haha så gick det med den städningen, men jag ska försöka avsluta det nu och sen är det dags att sussa.
 
Imorn ska vi upp och träna, fixa dom sista grejerna inför resan i Liljeholmen och sen ska jag hem till Malin och fixa mina bryn och fransar så man är fräsch till semestern. Förhoppningsvis även få tånaglarna fixade med Shellac av vackra Anna, men sen blir det till att packa det sista inför resan innan pappa kommer och hämtar upp oss.
Nu ska vi bara njuta och ha en grym semester helt enkelt!
 
Hoppas ni mår bra där ute och att ni hade en underbar Midsommar!
Ta hand om er och auf wiedersehn tills nästa gång! ;)
Kärlek!
 
Redo för träning
 
 
Min sexiga man
 
Fina gänget
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0