Bra början!

Puh jag är helt slut, ja jag sov kanske 2-3 timmar inatt, sen gick jag upp kl.5 för att åka och möta upp Camilla för ett Shape pass på SATS Globen som gick jättebra, men utfall, det är verkligen inte min grej och alltid i början innan man börjar komma i form så är det så jobbigt när man inser att man är otränad, haha! ;)
Efter passet duschade jag och gjorde mig iordning, Camilla åkte i förväg till salongen dit jag sen åkte när jag var klar för att fixa mina naglar, julnaglarna var tvungna att försvinna nu helt enkelt.
När vi var klara var det bara för mig att skynda mot jobbet för ett 12-21 pass.
 
Vilket jag har betat av, så nu sitter vi på soffan och kollar på Svenska Hollywoodfuar, ja hur dom blev självaste fruarna, det är så underbart, för då får jag se Maria Montazami och Anna Anka är ju bara som hon är! Haha!
 
Så hur har det gått med träningen dom två första dagarna och kaloriräknandet då???
 
Jo jättebra, igår var jag tvungen att ta en sovmorgon för jag hade sovit dåligt den natten också (verkar vara inne i en sån där jobbig period just nu där jag bara inte kan sova) så det blev ingen promenad på bandet som planerat tyvärr men då tog jag en promenad till jobbet istället, jeij duktiga jag.
 
Efter jobbet mötte jag upp älskling och det blev ett styrkepass på SATS Stadshagen, bröst, triceps och rygg.
Väl hemma åt vi lite snabbt och sen gick vi och la oss, men som jag skrev tidigare, jag hade svårt för att somna och dagens träning har ni ju redan hört om.
 
 Å imorn har jag sovmorgon ända till kl.10, SKÖÖÖNT! Var bara tvungen att säga det, hihi!
 
Planen är att träna efter jobbet imorn när jag slutar kl.18.45, antingen styrka eller ett Satspowerstep pass, men vi får se, det beror helt på hur mycket det är på jobbet och när jag kommer ifrån, men träning ska det bli iallafall och jag fortsätter räkna kalorier.
 
Förresten vågen visade på 74kg idag så jag har redan gått ner cirka 1kg, det är ju en bra början iallafall.
Ni kanske tänker men oj vad hon berömmer sig själv, jag har ju inte gjort värsta grejerna, jo för mig så har jag varit duktig och startat bra, så jag måste få peppa mig själv, för då är det enklare att fortsätta. ;)
 
Nej hörni jag bjuder på lite bilder så får jag blogga imorn igen, för nu är jag svimfärdig av trötthet och fruarna är slut.
 
Fina naglar gjorda av Camilla på Nagelhuset
 
Min fina Keep cup som jag fick av Tommy i present, älskar Espresso Houses Latte Macchiato och det vet han ;)
 
Två svettiga men glada tjejer efter Shapepasset
 
Mina ben som var trötta men tog mig till gymet tidigt imorse ;)
 
En nytränad men glad tjej igår efter styrkepasset
 
Natti natti nu och jag hoppas att eran vecka har börjat bra.
Kärlek från mig till er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0