Välkommen 2013, hejdå 2012!

1 Januari 2013 är här och jag mår riktigt bra, jag är inte alls bakis, däremot är jag snorig och halsen känns lite öm, men den senaste tiden har inneburit ganska mycket fest så det är kanske inte så konstigt.
 
 
Wow vilka dagar det har varit, så mycket kärlek, så mycket fina vänner, min bästa familj, ja det har bara varit underbart helt enkelt.
 
Jag är så taggad över 2013 och tänker stryka ett streck över 2012, vissa minnen och människor lämnade jag kvar där och vissa minnen och nya människor tar jag med mig.
 
Och är det inte konstigt hur allt kan bli, men hur det också kan visas sig att dom jobbigaste besluten man tar, faktiskt är dom bästa för sig själv och andra.
 
Det är verkligen en sak jag kommer ta vara på detta år som kommer och framöver, ja mig själv, min familj och mina närmaste vänner som ALLTID finns där i vått och torrt, inte bara när det passar dom, ibland eller sällan, nope det är inte vänskap och många där ute är så falska och så otroligt genomskinnliga, jag ser allt och jag vet, men som jag alltid tänker, behandla mig som du vill bli behandlad annars har du inget här att hämta!
 
Hårda ord men som sagt detta är JAG 2013!
Sen får man välja om man vill ta det eller inte! Enkelt! ;)
 
Så vad gjorde vi sista dagen på förra året då?
Jo jag gick upp tidigt och diskade och städade sen åkte jag och jobbade 12-17, ett galet pass, ALLA skulle handla ;)
Men jag fick sluta lite tidigare så jag skyndade hem och stressade, sminkade mig, fixa håret och bytte om.
Kvällens outfit blev detta:
 
En bild från provrummet med fel bh ;)
 
Och här med päls, smink och smycken! En egopic på toan ;)
 
Finaste älskling hade gjort Moussaka och 2st pannacottapajer och när vi var klara åkte vi till Sundbyberg för att fira med Linda, hennes pojkvän Ossi, Tommy, Olof och ca. 14st andra.
Det var jättetrevligt och alldeles lagom, men vid 1.30 så kände vi oss klara efter en massa god mat
(vi körde på en knytis)
spel, prat, skålande, fyrverkerier, ett försök till att skicka iväg rislampor för nära och kära som vi förlorade 2012
(men det gick inge bra för det blåste och regnade så vi fick tänka på dom och skicka våra tankar till dom istället)
 
Väl hemma mös vi och pratade en stund sen däckade vi och här sitter jag nu idag bredvid min älskade pojkvän som gör mig lyckligast i världen och jag är så laddad över detta år, mycket kul kommer att hända och nya mål ska nås, däremot tänker jag inte vara så hård mot mig själv som varje år där jag sätter upp en hel lista på nyårslöften som jag ändå aldrig håller, utan i år ska jag göra det enkelt för mig, ja jag ska se till att jag och mina nära mår bra, tar hand om varandra, ger varandra kärlek och stöd.
     Med allt det där innebär träning, äta nyttigt och ge av mig själv och andra till varandra, ja ni fattar ;) 
 
Tänkte lägga upp en massa bilder från året som gått men insåg att året varit väldigt händelserikt och det skulle ta alldeles för lång tid.
 
Så vi blickar framåt och jag bjuder på en MASSA bilder från den senaste tiden istället.
 
Årets BÄSTA konsert - JLO
 
Årets bästa Gaykryssning, gaynight on galaxy 2012



Här är även självaste gigget, ihopklippt, vassegoda!
 
 
Moster har fått mysa i massor med sin prinsessa Lilly
 
Vi var på Chris Brown konsert
 
Vi var på Julbord på Ikea
 
Vi var på Julbord med jobbet (Hemköp)
 
Vi firade Hanna som fyllde 30 år
 
Vi var på Glöggis 2012 hos Hante`s

 
Jag firade Julafton med min älskade familj nere i Nynäshamn
 
Jag fyllde 30 år!!
 
 
 
Vi firade Nyårsafton 2012 hemma hos Linda & Ossi
 
Ja mycket mer har hänt och jag har en massa bilder, men det får räcka här!
Ha en underbar 1 januari nu allihopa, vi ska slappa på soffan och bara vara för imorn börjar allvaret igen, jobb och träning! =)
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0