Ur fokus!

Har precis ätit middag, det blev vita bönor och stekt falukorv idag, gott!
Jag ska snart hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen, älskling är på träningen och kommer snart hem också.
 
Jag har jobbat 7.30-16.30 idag och efter det blev det ett Streetpass på Sats Hornstull hos en ny favvo instruktör, Charlotte Carlen heter hon, har härlig energi, är kärleksfull och verkar ha ett riktigt gott hjärta. Underbart att man träffar nytt folk och vissa bara klickar man liksom med.
Tyvärr var jag helt ur fokus idag, jag kunde inte bara dansa och känna glädje, tankarna var någon annan stans och jag ville bara åka hem, men jag tog mig igenom passet tack vare en härlig instruktör och får hoppas att morgondagen känns bättre.
 
Vad gjorde vi i helgen då, ja förutom att jag fick dåliga besked och fick gå hem från jobbet efter 2 timmar i Lördags så kom Katia över till mig med en flaska rödvin, älskling åkte till grabbarna och vi kände att vi behövde prata av oss och mysa jag och Katia, om vi gjorde, jättetrevligt var det, senare åkte vi vidare till Golden Hits, där jag rev av And Im telling you med Jennifer Holiday på karaoken som aldrig förr, haha, jag antar att jag ville få ut mina känslor, men sen träffade jag alldeles för många som jag förknippade med Mike på ett eller annat sätt så tårarna bara kom, så jag kunde inte vara kvar utan bad Max komma och hämta mig, så fick jag deppa hemma istället ;)
 
På Söndagen tog vi en lång sovmorgon, sen gjorde älskling en mumsig frukost till mig och efter frukosten gick vi och la vi oss i sängen igen och kollade på Hobbit, den var LÅNG men bra.
 
 
 När vi hade slappat färdigt åkte vi och gymmade och handlade.
En perfekt Söndag helt enkelt och det blev varken jobb eller studio, jag var inte riktigt kapabel till det kände jag. Men förstående kollegor och vänner har man ju i sin närhet så det var inga problem.
 
Ja och igår var det Måndag och idag är det Tisdag och just nu jobbar jag varje dag och målet är skarpt inställt på att få åka till London och ha trevligt, ja och att träna, gå ner i vikt och bli muskulös såklart, men både på Lördagen och Söndagen slarvades det rejält med kalorierna, ja jag räknade inte ens kalorierna så nu får jag köra på.
 
Verkar vara en förkylning på G för oss båda här hemma, Max hostar och harklar, jag hostar, har ont i hela kroppen och känner mig trött, men det är bara att köra på och inte känna efter så ska vi nog vinna över dom dumma bacillerna ;)
 
Nej nu är det dags för en dusch innan fruarna, ha en fortsatt bra kväll och vecka, bjuder på lite bilder från dom senaste dagarna! ;)
 
Vågen visade att jag gått ner ca. 2,5 kg på 15 dagar i helgen, så det går åt rätt håll!
 
Nytränad och glad!
 
Min snygga pojkvän in action på gymet!
 
Mysfrukost!
 
Jag i glasögon, vad tycker ni?
 
Tacomys i Fredags
 
Ha det bäst nu! =)
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0