Träningsvärk typ överallt!

Ja det är det verkligen och nu blir man påmind om hur dålig man har varit i flera veckor som inte har tränat flitigt, ja man har ju träningsvärk i hela kroppen typ och ja det är skönt för då vet man att man kämpar, men den här smärtan i låren som bara låser sig så fort man sätter sig ner eller reser sig upp, haha den är GALEN! Så jag kallar det för svaghet just nu, men nu är jag ju igång igen och den här gången tänker jag inte sluta, så snart så ska denna smärta vara borta.
 
Igår unnade jag mig en sovmorgon, sov ända till 10 och precis när jag vaknade kände jag att jag ville sova mer, men det var bara att masa sig upp och jag tog en promenad till jobbet, jobbade 12-18.45, ett effektivt och trevligt pass
(ja igår kände jag verkligen hur jag trivs på mitt jobb, jag har bra kollegor, bra chefer, en härlig arbetsplats, ja jag känner verkligen att det här jobbet är jätterätt för mig JUST NU, sen finns det självklart vissa undantag ibland, men det kommer man aldrig ifrån på vilken arbetsplats man än jobbar på)
jag var pigg och dagen gick snabbt.
 
Efter jobbet hämtade älskling mig och vi åkte till SATS Stadshagen för ett styrkepass och det blev biceps, axlar och mage, det gick riktigt bra och jag kände mig mer uthållig än på länge.
Väl hemma åt vi en köttfärssoppa som älskling hade lagat innan han åkte hemifrån så det bara var att äta när vi kom hem, den var JÄTTEGOD och under tiden kollade vi in första programmet av Sveriges Mästerkock, jeij för att det har börjat igen, I LIKE!
 
Hade lite svårt för att somna som vanligt och hela natten har varit fram och tillbaka med sömnen, men ändå vaknade jag vid 6.30 när Max hade gått till jobbet och kunde inte somna om, så jag gick upp och diskade, gjorde mig en härlig kaffe och nu sitter jag här.
 
Hade bokat in Zumba kl.12 idag men så såg jag att jag även hade bokat in tvättstugan samma tid och vi behöver verkligen tvätta så jag hoppar det passet idag, dessutom kan jag ju inte ens gå normalt så hur skulle det passet se ut, haha!
Nej jag får ta mig en tur på bandet här hemma idag istället.
Har bestämt mig för att försöka att inte ha någon vilodag överhuvudtaget faktiskt, ja om nu inte kroppen verkligen skriker efter det, för lyssna på kroppen måste man ;)
 
Börjar 16.30 så jag tänkte chilla en stund, tvätta, promenixa, laga middag och sen blir det off to work.
Hoppas ni mår bra och att ni får en bra dag!
Kärlek från mig till er
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0