Tråkdag!

Ja idag är det en sån där dag som bara är meningslös i almanackan, ja som man lika gärna bara kan stryka.
Varför?
Inget speciellt alls egentligen, utan hela dagen har bara varit jobbig, har jobbat ett 9-18 pass och packat upp tobak och försökt styra upp med Pernilla, vi är ett bra team tillsammans måste jag säga förresten, vi tänker på samma sätt och det är så viktigt.
Men överlag var det bara en jobbig dag på jobbet, fast alla dagar kan ju inte vara bra ;)
 
Har just nu blivit spärrad från Sats så jag kan inte boka in pass och älskling har kört sena träningar med laget så idag åkte jag bara hem efter jobbet, ja jag kände för att bara få laga mat och slappa på soffan, alla andra dagar har man kommit hem, lagat mat och sen har det varit dags att sova.
Vilket det snart kommer vara idag med då jag ska jobba 7.30-16.30 imorn.
 
Igår skulle jag ha varit ledig, men jag jobbade ett extrapass 10.30-14.30 sen åkte jag hem och tvättade och städade innan det var dags att bege sig mot ett Streetpass med fina Maria och Åsa, MEN på vägen dit skickar Maria att hon inte hinner då hon behöver jobba över och när jag är halvvägs för att köra ändå, för Åsa kör ju passet, så kollar jag på Satsappen, varför vet jag inte men då ser jag att det inte är Åsa som kör och hoppar av, jag hade redan innan ont i huvudet för att en nerv satt i kläm mer än vanligt och visste inte om jag skulle åka, men tänkte att det kanske skulle bli bättre om jag fick träffa Maria och dansa för Åsa, men om inte Maria skulle med och inte Åsa körde passet så tvekade jag inte en sekund på att vända, så jag åkte hem, lagade blodpudding, usch vilken evighetsstekning, men det är ju så gott ;)
Sen kom älskling hem och så var det dags att sussa.
Swoosh sa den dagen!
 
Förresten, jag hade en så sjuk dröm inatt, Max mördade mina vänner och familj men inte mig och jag stannade kvar hos honom ändå, sen dödade någon Max och jag blev helt förstörd, haha helt sjukt och för att inte den som dödade Max skulle åka dit la vi liket på farmors vind som fortfarande levde, där låg också alla lik som Max hade mördat och sen styckat, ja vad ska jag säga, helt sjukt!
 
Har som sagt struntat i träningen igår och idag så imorn får jag köra på nytt igen, en ny dag, nya tag, gör om gör rätt som Katia brukar säga.
Det är inte hela världen att man har slarvat, jag räknar ju fortfarande kalorier och har kört hårt och kommer att köra hårt imorn igen.
 
Hoppas ni haft en bra dag iallafall!
 
Skickade efter ett varsitt ego skal till mig och Tommy som var jättefina faktiskt ;)
 
 
 
Haha blodpuddingen ser ut som kålbitar ju ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0