Spontanmys!

Har precis städat lite snabbt då Melissa hörde av sig och frågade om vi kunde umgås, självklart vill jag det, men eftersom jag först tog ett extrapass på jobbet idag 11-15 och sen var inne i studion med Glorious Inc gänget så orkade jag inte flänga runt mer, så hon och Chanel är på väg hit och älskling kom precis hem, då han har haft träning, hälsat på syster sin och hängt med grabbarna idag, så nu ska vi fyra bara mysa och ta det lugnt då jag ska upp och jobba imorn och sen styrketräna med älskling.
 
Ja så hur går det med träningen och kalorierna då?
JÄTTEBRA, ja jag har tränat varje dag hitills den här veckan, men idag kom första vilodagen.
Dessutom kör jag på med kalorierna, men har varje dag ätit för lite, jag tycker att jag äter och äter, men eftersom jag äter ganska nyttigt så blir det svårt att få ihop allt.
Men däremot idag tänker jag gå över gränsen lite, ja jag har valt att ta en ätardag i veckan om jag känner att jag vill det.
Och idag vill jag det ;)
Men annars går det bra och jag känner mig riktigt duktig! Har ju haft träningsvärk från helvetet men det är bara skönt för då vet man att man har kämpat duktigt. ;)
 
Senast jag skrev skulle jag jobba kväll och gå på bandet innan, men jag tog ledigt, så jag kunde gå på ett Sh´bam pass och sen åka hem och bara slappa med älskling, men när jag väl kommer hem så inser jag att jag inte har någon hemmanyckel och älskling var på träningen, så jag fick gå ner till pizzerian på torget och köpa mig en kebabsallad och fördriva tiden där, tur att jag hade många kalorier kvar att göra mig av med. ;)
Jag fick vänta i cirka en timme, sen kom äntligen älskling hem. Tur det! =)
Nu kom Melissa så jag måste sluta, hoppas att ni har haft en underbar vecka och att helgen blir härlig!
Kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0