Man kan ju alltid försöka!

Ja man kan ju alltid försöka, jag gick ju till jobbet idag trots att jag kände mig hängig och halsen gjorde ont när jag vaknade.
Och hela dagen var en pina, jag svettades, jag frös, jag var hängig, jag blev pigg, ja det var upp och ner kan man säga.
Så tillslut bytte jag så att jag fick sluta 16.30, men det var så lugnt så jag gick vid 16.00 istället, jag borde kanske ha stannat hemma.
 
För nu sitter jag hemma på soffan med min Ziperall
(för er som undrar vad det är, så ser den ut såhär, det är ett gammalt kort från när vi bodde i Vendelsö och den är rosa såklart, men det syns inte på bilden)
 
 
och fryser, så jag har gosat ner mig under pläden och kollar på tv med älskling.
Imorn blir jag hemma och ska kurera i massor, så hoppas jag att jag kan jobba i helgen igen och förhoppningsvis börja om med allt på Måndag, det kanske är lika bra att inte börja med allt man ska direkt efter nyår utan när man minst anar det ;)
 
Förlåt för att jag börjar blogga igen och det bara handlar om sjuka, ynkliga mig, men det är jag just nu :/
 
Nej nu ska jag fortsätta kolla på The Real housewifes of Vancouver, ett program fullt av falskhet, skvaller och drama, skitkul att kolla på, men inte kul att vara nära ;)
 
Hoppas ni har haft en bra dag och om ni har missat filmen från vårat senaste gigg på Silja Galaxy som vi gjorde förra året 2012, så kommer den här:
 
 
Ni vet vad ni ska göra, gillar ni det så är det bara att dela! =)
 
Kärlek i massor från en ynklig tjej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0