London baby!

Wiiiie jag har ju glömt berätta, jag och Tommy åker till London den 28 februari, ja jag vet, såååå kul, ännu bättre är att vi åker dit först och främst för att se Girls Aloud, japp ni läste rätt, vi ska se GIRLS ALOUD LIVE och ni vet vad det betyder, jag får se min andra stora inspiration här i livet, jupp, CHERYL MOTER FUCKING COLE, gaaaaaah jag typ döööör när jag tänker på det, haha 30 år gammal och beter sig som en riktig tonårstjej, men man blir aldrig för gammal för att bli galen av glädje när man ska få se sin inspiration här i livet, livs levande doin her thing on stage ;)
JAG LÄNGTAR!
 
 
 
Apropå Cheryl Cole, den här konserten) är gryyym, hon har så snygga kläder, det är grym dans, gaaaah kolla hennes utstrålning och hon är så vacker och sexig så man nästan blir lesbisk! ;)
Hej snyggaste magen efter Jennifer Lopez ;)
Tänk om man hade fått vara på den här konserten i London! =)
Vilken talangfull tjej, helt galet!
 

 
Dessutom, lyssna på detta nu, Victoria´s Secret har öppnat en butik i London, 3våningar hög och massor med kärlek, tror ni jag kommer shoppa sönder mig eller? ;)
Därför är det nu dags för mig att jobba, träna och spara pengar
för dessa dagar i London, så det blir inte mycket mer än jobb och träning för mig, men jag längtar som bara den.
 
Apropå träning så är det som sagt dags för mig att sätta igång så fort jag är frisk, legat hemma på soffan hela dagen, fick sjukanmäla mig från jobbet och bara slappar, men kände att va fan man kan ju börja förbereda för att gå ner i vikt m.m. så jag laddade ner Shape up appen och nu jäklar, enligt den ska jag kunna väga 65kg om 10 veckor (alltså gå ner 1kg i veckan) och det ska väl inte vara så svårt, 1kg i veckan, bara jag äter högst 1465 kalorier om dagen och självklart tränar men det kan jag inte nu så jag får ha koll på vad jag äter helt enkelt. Tycker inte att det ska vara så svårt, så nu kör vi!
 
 
Har suttit och kollat på en massa Cheryl Cole klipp och är sjukt inspirerad, det är bara för mig att plocka fram klipp på henne eller Jennifer Lopez så kommer motivationen tilbaka på en gång om jag känner att det börjar bli svårt.
 
 
Det här är inte heller en ful tjej! ;) Snygga lurar på en av tjejerna mot slutet ;)
 
 
Nej nu ska jag fortsätta surfa runt, hoppas ni får en skön Fredag och en trevlig helg, själv ska jag kurera i massor.
Kärlek från mig till er


(gammal bild, tagen i somras under min diet inför musikvideoinspelning med Glorious Inc)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0