Inte förvånad alls!

Jahapp jag skulle ju sätta igång med träningen idag, men både jag och Max sov skitdåligt inatt och har knappt fått någon sömn alls och jag har känt mig hängig, febrig, näsan rinner och halsen känns öm. Är jag förvånad? Inte alls, det är i vanlig ordning när jag ska göra något.
Bläää vad tråkigt, men jag slår vad om att om jag bara får sova ordentligt inatt så kommer jag vakna upp frisk och kry som en nötkärna. HOPPAS, för jag vill verkligen börja träna nu.
 
Jobbade 6.45-16 idag
(usch gick upp kl.5, det är inte ok, å älskling gör det varje dag, jag är så impad av honom och er andra som gör det)
och det var lugnt på jobbet, men dagen gick snabbt trots att jag var hängig och jobbade över lite då jag fixade med tidningarna
(jag är andra hands ansvarig för tidningarna)
 
Tillslut kom älskling och mötte upp mig och vi handlade lite innan vi åkte hem.
Nu sitter vi här på soffan och har ätit en mumsig middag, lax med morötter och en hemmagjord sås och det var jättegott även om bilden inte är så intalande kanske ;)
 
 
Vi skulle typ vilja däcka i sängen båda två just nu men tyvärr så har vi tvättstugan, så det är bara att tvätta på, men sen blir det helt klart sängen.
 
Imorn jobbar jag 9-18 och hoppas verkligen på att kunna gå och träna efter jobbet.
Hoppas ni har haft en bra dag!
 
Slänger in ett filmtips på en helt ok film som vi såg igår:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0