Homeland!

Älskling har varit med grabbarna idag medans jag har kurerat på soffan, men nu är han hemma och vi ska kolla in Homeland säsong 2, vi började kolla på den igår och den är så sjukt bra.
Då vi sett båda säsongerna av Sons of anarchy var det dags för en ny nu, så vi blev glada över att den här hade släppts.
Har ni inte sett Homeland eller Sons of Anarchy så rekommenderar jag er att se dom snarast! =)
 
Sen ÄNTLIGEN har älskling fått alla sina julklappar av mig nu, jag hade beställt 2 av dom till honom och dom kom inte förens idag, så nu är han glad, men han fick Fifa 13 (ett tvspel till Playstation3) på julafton så att han skulle få något då på självaste dagen, men nu har han fått dom andra och dom var jättefina och satt perfekt, så vi båda är glada. =)
 
Det var en jättefin D&G klocka
 
 
och sen fick han ett jättefint länkarmband som han önskade sig från blingit.se =)
Jag älskar att ge och hade velat ge så mer, men man är ju inte gjord av pengar så det här fick räcka för den här gången ;)
 
Ni får ha en fortsatt trevlig Fredag, nu ska jag umgås med mitt hjärta!
Kärlek
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0