Full rulle!

Har precis gått på bandet här hemma i 30 min, gjort 30 benböj och 70 situps, det får räcka för idag.
Så nu sitter jag i soffan med älskling och kollar på fruarna.
 
Jobbade 10.30-19 idag istället för 12-21 som jag brukar, ganska skönt att slippa sluta sent.
Imorn skulle jag ha varit ledig men jag tog ett extrapass, så jag jobbar 10.30-13.30, ett onödigt pass egentligen, men just nu är jag tidningsansvarig och tidningarna kommer på Onsdagar så jag tänkte att det är lika bra att jag kommer till jobbet och fixar.
 
Sen ska jag försöka hinna tvätta innan jag ska på ett Streetpass för underbara Åsa.
Det spelar ingen roll hur trött man än är, hennes koreografi, låtar och energi får en att orka.
 
Ja det är full rulle som vanligt, men allt rullar på som det ska med träning och jobb.
Och jag sa till Max igår att jag känner mig pigg och lycklig och att 2013 har börjat jättebra.
Det känns ju skönt, men snön får gärna försvinna ;)
 
Melissa var ju här med Chanel i Lördags och det var jättemysigt, men jag var så trött och jag skulle ju upp och jobba på Söndagen så jag var tvungen att hoppa i säng i normal tid.
På Söndagen jobbade jag 10-19, sen drog jag och älskling till gymmet och tränade och igår Måndag jobbade jag 9-18 sen gick jag på ett Streetpass för Åsa som var grymt.
Jag hade mer uthållighet än vanligt men wow vad snabbt det gick, haha, Åsa är grym, har man inte testat hennes Streetklass på SATS så bara GÖRT, men boka i tid för hon har alltid lååång kö ;)
 
Nej nu har jag inget mer att skriva om än att vi måste sova!
Natti natti
 
Finaste Chanel <3
 
Nytränad och glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0