Cheryl Cole crazyness!

Idag har jag ägnat mesta dagen åt att sitta framför youtube och kollat på en massa klipp på Cheryl Cole.
Speciellt ett klipp fastnade jag lite extra för och det fick mig att fälla någon tår, för hon verkar vara så ödmjuk och lika nervös som en själv när man ska gå upp på scenen, ja hon får hjärnsläpp och känner- Å vet jag vad jag ska göra, vad händer nu???? Men sen går hon ut på scenen och bara är GRYM och levererar. =)
 
Om du har tid över, kolla in denna dokumentär om henne då på ca. 45min, så kanske ni fattar varför jag tycker tjejen är så grym, hon har sån otrolig talang.
 
 
Skulle verkligen vilja ha hennes bok My story, så den ska inhandlas vid tillfälle! =)
 
 
Dessutom ska jag när jag har möjlighet göra min handtatto som jag vill ha, i den här stilen:
 
 
där det ska stå I wanna dance tror jag, jag har inte bestämt texten helt säkert än. Vi får se!
Men det är samma ställe som Cheryl Cole har sin tattoo:
 
 
Jag är inte besatt, hon har bara otroligt bra smak! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0