Bara att gilla läget!

Jahapp älskling har precis åkt iväg för att ha spelkväll med grabbarna och jag sitter hemma och gör ingenting, men ska man bli frisk så är det bara att gilla läget helt enkelt. Men inte fan verkar det bli bättre heller och ändå har jag bara sovit och legat på soffan. Jag börjar bli lite rastlös nu samtidigt som det är skönt att bara få varva ner efter dom senaste hektiska veckorna.
 
Innan älskling åkte så åt vi middag, en morotssoppa som var god, med smörgåsar och vatten till!
Hittade receptet i Wellness (en bilaga till Aftonbladet) det lät så gott så de var tvunget att testas och det receptet gör vi absolut fler gånger!
 
 
Nu när älskling har åkt så hade jag tänkt att ge mig in på Säsong 1 av Dance moms, vi får väl se hur många avsnitt jag klarar av, för jag har förstått att det är galet.
 
Japp nu ska jag bara fortsätta slappa på soffan helt enkelt, å roligare än så blir det inte just nu, förutom att jag pratade med Tommy precis om Londonresan och en sak är säker, när jag är frisk så är det jag som måste jobba mycket, för när vi är där, så ska det shoppas och ha trevligt!
Och det är kul att få se fram emot något, för då blir allt så mycket enklare.
 
Hoppas ni får en trevlig Lördagskväll och helg!
Kärlek från mig till er
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0