Back again!

Wiiiie vad kul det var igår på Streetpasset, min fina Maria var med och Åsa (instruktören) var på ett spralligt humör, jag älskade koreon och satte den snabbare än vanligt, den var iof sig lite enklare än vanligt, men wow vad rolig.
Skrev ju att jag inte alls var på humör och kunde inte släppa loss i Tisdags på Charlottes härliga pass, men jag bestämde mig för att försöka släppa saker och ting och bara köra och det gick, jag är tillbaka. Dessutom så har jag så mycket fina vänner och kollegor som stöttar mig in i det sista och får mig på bättre humör när jag behöver, tack fina ni, ni vet vilka ni är. <3
 
Har över lag mått så bra i kroppen efter att jag har slutat festa, äta bättre och träna.
Känner mig piggare, gladare och mår verkligen bara så mycket bättre, jag jobbar ju mycket fortfarande och brukar vara ett vrak då, men nu är jag bara så trött som man borde vara ;)
 
Det känns bra med en bättre livsstil och jag känner att jag verkligen vill hålla fast vid den eftersom jag mår så bra, men självklart saknar man att äta det man inte ska, dricka en iskall öl och bara pimpla vin och bara vara, ja man känner att man inte riktigt klarar av det sociala livet med vänner just nu för då faller man tillbaka i det gamla mönstret och det är jobbigt men nyttigt, haha vi får helt enkelt ta en fika mitt på ljusa dagen istället så ska det nog inte vara några problem.
 
Idag har jag däremot unnat mig en vilodag och imorn blir det nog tyvärr samma sak, idag behövde jag en sovmorgon och efter jobbet var vi tvungna att städa och tvätta.
Vi är precis klara med det och ska gå och sussa nu.
 
Imorn är det Fredag och jag jobbar 6.45-16 sen ska jag försöka hitta en present till min prinsessa Lily som fyllde 1 år igår och så ska kvällen avslutas med fredagsmys hemma hos fina Maria och Johan. Vi försöker och försöker att träffas, men det är så svårt, ja upptagna människor som vi är, men imorn ska vi allafall äntligen träffas.
Så därför väljer jag att skippa träningen, men det är bara att köra på Lördag igen!
Jag hoppas att ni har haft en bra vecka och att helgen blir härlig, det är ju löning imorn, så bra kommer den defenitivt att bli! ;) (Londonresan ska betalas, wiiie!)
 
Innan jag ger upp för idag så måste jag berätta, vi bokade en veckas utlandssemester igår, jeij, det ska bli så skönt och det är så skönt att det är klart redan nu.
Det är ju nämligen så att Max vann en resecheck på 10000kr i ett lotteri för ca.3 år sen och vi har glömt bort den när vi bokat och det har varit ett himla strul med den här biljetten, men nu hade vi till den 31 Januari på oss och bestämde oss för Zakynthos en vecka i slutet av Juni, det är inte värsta hotellet, jag brukar vilja ha liiite finare, men nu när resan är gratis kan vi spara ihop desto mer fickpengar och då kan vi unna oss mer roligt utanför hotellet. Det ska bli såååå skönt och jag längtar!
 
Det ser ju helt okej ut eller hur ;)
 
 
En trött tjej :)

 
Time for Street :)
 
 
Unnade mig en halv semla häromdan, som man fick smaka på jobbet, MUMS!
 
 
Min underbara Keep Cup som jag gör egen hemmagjord, underbar Latte Macchiato i ;)
 
 
Så fick ni lite bilder också, natti natti!
KÄRLEK
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0