Äntligen!

Imorgon tänker jag gå tillbaka till jobbet och äntligen börja träna, det ska bli så skönt att få komma igång igen, jag är inte HELT frisk, men mår mycket bättre, så jag trotsar och tänker träna bort dom sista bassiluskerna ;)
 
Vaknade vid 10.30 idag av mig själv, tog en skön dusch och när vi hade ätit frukost/lunch så började jag städa och fick för mig att nu ska julen ut och frysen ska frostat, ja men det var ju lättare sagt än gjort, men vi envisades med att få ut isberget ur våran frys så nu är den så fin så.
Det har varit en skön dag och jag har fått kurera i lugn och ro, nu är jag verkligen bättre och fit for fight för en ny vecka, med jobb, träning och kärlek.
 
Igår när jag skrev att jag skulle kolla på Dance moms serien så kollade jag på en film istället, ja jag tänkte passa på och se något som inte älskling vill se och det var nog tur det för han hade stängt av den efter 5 min, haha!
 
 Men det var sköna röster med, bra skådespelare i, men över lag var filmen väldigt larvig och jag har inget emot folk som är kristna, men jag behöver helst inte höra guds snacket och sången till gud, gospel är grymt vackert men inte när det blir för mycket av det hela om ni förstår vad jag menar?
Ja filmen fick mig att minnas gammalt skit så det var lite både och när jag såg den faktiskt.
Men den funkade då jag inte hade några speciella förväntningar om den, haha ja jag ska sluta snacka, här kommer en trailer istället:
 
 
När den var klar kände jag för att kolla på en till, så det vart en liknande och den var ganska larvig den också MEN om den skulle sättas upp som musikal här så skulle jag vilja vara med i den, det var grymt bra rocklåtar i den och vissa roliga inslag, ja många bra skådespelare i den här också.
Den är sevärd om man är uttråkad och inte har något bättre för sig helt enkelt ;)
 
 
Vi har precis kollat klart på Homeland säsong 2 nu och ska gå och sussa då älskling ska upp och jobba tidigt och jag ska ta mig en promenad på bandet innan jobb 11-20 och sen en Bodybalance klass 20.30-21.30 imorn!
Det kommer bli en lång dag så det är dax att nanna nu helt enkelt!
 
Trots att jag har varit sjuk och det har varit tråkigt, rastlöst och jag dessutom förlorat pengar på det så känner jag mig ganska utvilad och redo för att köra järnet nu fram till Londonresan.
Det känns som att det var menat att allt inte skulle börja den 1 Januari som planerat utan när man minst anar det ;)
Så nu kör vi, hoppas ni har haft en underbar helg och att ni får en grym vecka!
Godnatt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0