Uppdatering då rå!

Senaste inlägget jag skrev så skulle jag hem till Jossan på middag, vilket jag gjorde och det var jättetrevligt, hon bjöd på god kassler med ris, sen satt vi och pratade en stund och hade trevligt och jag fick en träningsväska och ett par träningsbyxor, överlycklig tjej för träningssaker är precis vad jag behöver.
 
Väl hemma somnade jag och dagen efter gick jag upp 5.20 för att gå på ett Bodypump pass för Maria, pigg & glad och det gick jättebra, dessutom var det mys att få träffa min älskling Maria.
Efter passet jobbade jag 9-16 och sen var det bara att skynda hem, äta, byta om och dra vidare till nästa pass, ett Dancestep pass för fina Charlotte och wow vilken kul klass, men det var en helt ny värld för mig, ja att dansa på, med och bredvid en bräda. Hej och hå, men det blir defenitivt fler gånger.
Efter passet hade jag mer energi så jag åkte till nästa Sats för ett BodyBalance pass, en perfekt avslutning på den dagen, dock vill jag ha mer styrka och balans för att klara av Bodybalance.
Jag tänker ju inte ha som vana att köra 3 pass om dagen, det skulle jag aldrig hinna eller orka, men nu orkade jag och då passade jag på, dessutom visste jag att det inte skulle bli så mycket träning resten av veckan så det här var perfekt.
 
Bodypumpad & spände mina små muskler ;)
 
Laddade med en kaffe innan andra passet
 
På väg hem efter sista passet, trött med glad!
 
Annars har veckan varit lugn, i Fredags skulle jag och älskling träna tillsammans, men jag var hos Vanessa (Max syster) på Salong F&M och fräschade till färgen.
 
Snygging ;)
 
Och Vanessa fixade mitt hår så fint så, ja tänk om man kunde göra så här med håret varje dag.
 
 
Det blev senare än vi hade tänkt och vi var lite för sega, så vi åkte hem och slappade istället och hade Fredagsmys och kollade på en film och det blev:
 
House at the end of the street - En riktigt bra skräckis, bara se den!
 
 
På Lördagen gick jag upp vid 9 och gjorde mig iordning för att åka och fixa mina naglar hos en ny nageltjej, Camilla finns kvar och det har inte hänt något utan jag har bara hittat den här tjejen på en nagelsida och gillade hennes färger och former och ville testa henne, dessutom har jag vågat mig på gele igen, så vi får se hur länge naglarna håller då mina naglar har stött bort gele tidigare.
Än sålänge är dom fina och håller och jag är supernöjd, jag längtar tills nästa gång, då funderar jag på leopardmönster på några naglar, hihi kul kul!
 
Solen sken härligt i Lördags så glajjerna fick åka på i bilen!
 
Så fina, me like!
 
En bättre bild tagen av Linn!
 
Köpte även en ny handkräm, som doftar godis och jag kommer typ köpa upp hela Linns förråd ;)

 
När jag hade fått fina naglar igen så skyndade jag mig till studion då vi skulle spela in nästa låt, det gick sådär, låten var i fel tonart och jag hade ingen feeling, men bra kommer det att bli nästa gång ;)
 
Efter studion mötte jag upp Johan mfl. för ett litet mingel event och det var jättetrevligt med gottiga saker
 
 
 
När vi var klara så åkte vi hem till Johan i Gamla Stan och hängde, det var jättetrevligt och det var ett riktigt härligt gäng att hänga med.
Älskling kom dit och sen åkte han och jag åkte Jägarn för att hälsa på Irini en sväng, men sen var det raka vägen hem då lilla Veronika blev full som en kastrull, ja jag fick i mig en hel del vin och champagne på ganska tom mage, dumt, men jag hade kul!
 
I Söndags vaknade vi i lagom tid, slappade lite på soffan, tog en uppfräschande dusch innan vi åkte in till Kungsholmen för först en härlig promenad och sen mat på Oleary´s
 
 
När vi hade ätit färdigt åkte vi till NK då jag hade ett presentkort där som jag hade fått från Max bror Fredrik och jag hittade en ny GRYM (nya favoriten) parfym, Jimmy Choo-Flash och köpte ett paket med mascara, ögoncreme och ögonrengöring från Helena Rubenstein
 
 
och älskling köpte sig ett par Nike träningsbyxor på Stadium.
Nyshoppade, mätta och belåtna åkte vi till Sats St eriksbron och tog ett Bodypump pass för fina Charlotte och hennes man Jonas. Galet kul, svetten bara rann och det var så skönt att få svettas ut alkoholintaget från dagen innan. Sjukt kul att jag fick med mig min älskling också, tror dock att det var första och SISTA gången tyvärr.
Det blev en perfekt Söndag med min älskling iallafall.
 
 
Väl hemma kollade vi på:
 
Red Dawn - Och den var sådär, ganska larvig men en helt okej Söndagsfilm ;)
 
 
Idag när jag vaknade upp hade jag tyvärr jätteont i halsen och jag har fortfarande, så efter jobbet idag gick jag hem, vilade, lagade mat och har bara slappat och hoppas på att vakna upp imorn igen och vara frisk som en nötkärna.
 
Bara 2 dagar kvar till London nu så här kommer dagens Girls Aloud video:
 
 
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0