Semester!

Tog ledigt idag för att få sova ut, kurera och fixa inför London resan.
Kurera tänker ni?
Ja jag min otursfågel har gått och blivit förkyld, halsen gör ont, jag är snorig och hängig, men det försvinner imorn när vi åker har jag och Tommy bestämt!
 
Vaknade upp i Måndags och hade som sagt ont i halsen och har inte velat riskera att bli ännu sämre så jag har inte tränat sen i Söndags och kommer tyvärr inte att göra igen förens på Måndag men nu ska jag ha semester och då får det lov att vara okej, så kör jag hårt igen nästa vecka, för nu ska jag bara njuta av att komma bort från Sverige, unna mig shopping
(Victoria´s Secret here I come)
och en massa trevligheter med min bästa vän Tommy och det är så efterlängtat, men det ENDA som gör ont i hjärtat är att lämna min kärlek här hemma, han kan tyvärr inte följa med då han har sin fotboll, så vi får längta till våran semestervecka i Grekland istället.
Och det är ju bara 5 dagar (BARA???) så det ska vi nog klara av, dessutom sägs det ju att det är bra att vara ifrån varandra ibland ;)
 
Håller på och tvättar nu och har laddat Ipaden med lite filmer då jag flyger hem ensam på Söndag, Tommy ska stanna kvar och jobba i några dagar så då kan det vara trevligt att kolla på film.
Ska snart bädda rent i sängen, diska, dammsuga, skura, 
(brukar alltid lämna hemmet tipp topp om jag ska iväg även om älskling stannar kvar, så slipper han tänka på det när jag är borta och kan passa på att bara lata sig och bara vara när jag är borta)
duscha och sen göra mig redo för att möta upp Tommy vid Arlanda Express då vi åker ut till Arlanda redan idag, japp min grymma vän Tommy har fixat med en lyxsvit på Scandic Sky city och har bokat bord på Clarion Hotell då dom tydligen ska ha riktigt fin mat där, så det blir kanske ett glas vin eller två för att fira att semestern är här, men sen blir det bums i säng då planet går redan 7.05 imorn bitti och vi tänkte starta upp med en god kaffe på Starbucks, MUMS! =)
 
Måste förresten visa och berätta, jag köpte ju ett Groupon erbjudande för några veckor sen på en ögonfransförlängning, väldigt vågat jag vet, men jag kollade upp salongen innan och fick en bra känsla, så igår var det då dax att göra det och jag blev SUPERNÖJD!
Tjejen jag hade var inte världens trevligaste, konstigt nog så har jag träffat mer och mer inom servicebranschen den senaste tiden som inte alls har koll på det sociala och hur man beter sig mot en kund så att den känner sig trygg, men det viktigaste är ändå slutresultatet och det blev super. ;)
Det tog 1h och 45min och kostade nu 400kr, annars 1200kr och jag ska tillbaka om 3 veckor och fylla på för 450kr så jag håller er uppdaterade om hur det går, det är riktigt skönt att vakna upp och känna sig sminkad redan ;) Är ni intresserade så hittar ni salongen HÄR!
 
Före bild
(tagen för längesen, då jag inte fick till någon igår, otroligt hemsk vinkel, men det bjuder jag på)
 
 
Efterbild!
 
Gud jag har en väldigt stor näsa insåg jag just, haha! ;)
 
Jag kommer inte blogga här när jag är borta
(kanske om jag får tid över, på Ipaden eller om jag kan låna Tommys dator)
då min blogg.se app inte funkar, men jag kommer instagrama hej vilt och uppdatera på facebook för er som har mig där, så vill ni följa mig på Instagram så heter jag Verah82.
Annars ses vi igen när jag kommer hem med en massa bilder och säkert en del att berätta om resan. Kommer hem sent på Söndag kväll så jag ska försöka att blogga på Måndagmorgon! =)
Men hörrni tills dess ha det bäst!
 
Här kommer sista Girls Aloud videon för nu ser jag Cheryl Cole och tjejerna live om 2 dagar, wiiiie!!!! Därför får ni ett liveuppträdande som jag personligen diggar, deras senaste låt Something new! Cheryl ramlar till men räddar det snyggt! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0