Morgonträning!

Morgonträning kan vara ett av dom bästa sätten att börja dagen på, trots att jag hatar att gå upp ca. 5 timmar innan jag egentligen behöver, ja jag börjar 12.15 idag och skulle ha kunnat gått upp 10.30, men gick istället upp vid 5.45.
Men man kommer ju igång på ett helt annat sätt och orkar med dagen som man inte skulle göra annars så varför inte.
Det är ju egentligen bara steget från sängen och in i träningskläderna som är det jobbiga, men kommer man förbi detta då är man i hamn ;)
Klarade alltså av att komma upp idag trots sent i säng då vi kollade på en film, så det blev en Satscore på St Eriksbron och sen egen styrka, bröst och biceps.
Kände mig uthållig och ganska stark, men svetten rann och jag höll på att dö en stund på coren. Jag klarar ju inte av alla övningar helt så jag gör den enkla versionen av vissa, men jag kör och jag ger inte upp, det är det viktigaste. Snart så kommer jag klara dom om jag fortsätter såhär! ;)
 
Egopics tas även tidigt på morgonen ;)
 
 
Sitter hemma nu och har ätit fiberhavregrynsgröt och ska hoppa in i duschen för att sen jobba 12.15-19 och efter det åka hem till Jossan på en middag, vi har inte setts på evigheter så det är på tiden.
Annars är allt som det ska, full rulle som vanligt!
Hoppas ni får en bra Tisdag! =)
 
Här kommer dagens Girls Aloud video:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0