Lördagsmys!

Fick se smakprov på min nya blogg idag, oh la la me like, jag längtar tills den är klar.
Den blir rosa och fin som jag vill ha den och det är ju roligare att ha en personlig blogg med ett eget domän.
 
Jaha vad har hänt idag då? Jo jag har jobbat, japp tebax till jobbet och det blev ett 7.45-17 pass som bara swichade förbi ja det gick så snabbt så det kändes som att jag bara var där i 2h typ, haha konstigt hur det kan kännas för att man jobbar en viss tid och för att det är massor av folk.
 
När jag slutade kom älskling och hämtade mig och vi handlade och åkte hem och nu sitter vi i soffan i myskläder, vi har ätit en riktig lyxmiddag (falukorv & potatismos) och ska kolla på Mellon och sen Qx Galan. En alldeles lagom Lördagskväll den här helgen, jag jobbar ju hela helgen och älskling har match imorn. Dessutom har jag knappt sovit inatt för jag hade så svårt för att sova igår, ja jag låg klarvaken till 3, men sen måste jag ha somnat för sen ringde klockan vid 6.30, kul! NOT!
Jaja bara att hoppas att det går bättre ikväll då! ;)
 
Bla bla bla, jag bara skriver just nu för att jag inte har något intressant att skriva om, haha, så ni får ha en fortsatt trevlig kväll och en skön Söndag helt enkelt!
 
 Tänkte dela med mig av dagens Girls Aloud låt för er, så vassegoda! Nu börjar Mellon! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0