Fler läsare!

Wiiiie vad glad jag blir, jag har bara mer och mer läsare på min blogg varje dag och det är jättekul, jag har ju bloggat ganska länge, men haft dåligt med läsare och jag vet inte om det är för att jag är dålig på att skriva och det jag skriver om är helt ointressant och tråkigt eller om jag skriver för sällan, vilket jag iof sig vet att jag gör :/
Men som sagt det har varit ganska dött och nu har det blivit mer, kul kul!
Tack för att ni vill komma in här och dela min vardag med mig ;)
 
Jag kommer skriva oftare så fort min egna blogg kommer igång
(www.verahsblogg.se)
så då hoppas jag att jag får ännu fler läsare.
 
Men hörrni, ni som faktiskt läser min blogg, jag tänkte att det vore kul om ni kunde kommentera lite och hjälpa mig göra bloggen roligare, ni kan väl skriva vad ni tycker är bra eller dåligt, vän eller okänd, jag vill veta vad alla tycker.
Är du någon som kommer tillbaka varje dag eller är det nya läsare hela tiden som bara kommer in en gång?
Många frågor och det är bara du som kan svara på dom.
 
Min grundtanke med bloggen är en öppen dagbok, jag skriver om min vardag som kan vara väldigt upp och ner, ibland händer ingenting och ibland händer allt.
Mina intressen, mina tankar, om musik, dans, ja allt möjligt, men nu när jag tänker efter så tror jag att jag måste diskutera mer, allt som händer i världen, mina tankar om saker och ting, det gör jag ju typ aldrig. Vill ni det? Att jag ska ta upp olika ämnen, vad jag tycker om this and that så vi kan diskutera lite? =)
Kommentera GÄRNA!
Tack på förhand! =)
Kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0