Filmtips!

Vi såg den här filmen häromdan:
 
Hitchcock - Riktigt bra film och Anthony Hopkins spelar Alfred sjukt bra. Inte för att jag vet hur han var, men jag älskar karaktären iallafall. Denna måste ses tycker jag personligen! =)
 
 
Igår såg vi även sista delen (eller är det sista förresten?) av Twilight, jag älskar alla filmerna, men jag tycker däremot att det började bli lite larvigt redan filmen innan detta, men det går ju inte att inte gilla alla karaktärer, dessutom är ju Taylor Lautner nice att titta på, han klär ju typ av sig i varje film, jag undrar varför? hehe!
 
 
 
Och rätta mig om jag har fel, men ser inte Kellan Lutz ut som
(en icke lika snygg, bredare & äldre version)
en vän till oss som heter Johan?
(eller vad säger du Maria?)
Haha!
 
Johan
 
Kellan Lutz
 
Johan
 
Kellan Lutz
 
Haha ja ni fattar! =)
 
Här har ni trailern oxå:
 
 

Ha det bäst sålänge!
Kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0