Ändrade planer!

Det blev inge jobb igår, jag kände för att ta det lugnt, städa, träna, göra semlor som blev misslyckade denna gången
(förra året blev mina lite nyttigare semlor svingoda och fina)
och sen mysa med min kärlek, så så blev det.
Ändrade planer helt enkelt! ;)
 
In the gym! =)
 
Och vad har hänt i helgen då?
Jo i Fredags jobbade jag 10.30-13.30 sen mötte jag upp min älskling för ett styrkepass på Sats, jag älskar våra gymstunder och jag känner verkligen att det händer saker med kroppen när jag gymmar, men jag skulle vilja gymma mer, så det går liiite snabbare, men älskling spelar fotboll ca. 5-6 dagar i veckan och ska hinna med styrka med mig, så det blir lite mycket liksom. Men grym som han är så tränar han med mig när han är ledig, aldrig vila var det va? =)
När vi hade tränat färdigt så handlade vi innan vi åkte hem för att städa och förbereda inför en myskväll med fina Richard och Pehr, ja vi har pratat om att äta middag och mysa men det har liksom inte blivit av, men nu blev det det äntligen och wow vad trevligt vi hade.
Vi åt en supergod trerätters som älskling gjorde, jag glömde tyvärr att ta bilder, sen satt vi och prata om allt möjligt mellan himmel och jord och drack MASSOR med vin och spelade hollywoodspelet, haha det var skitkul, men jag är sämst på sånt och att vara i mitt lag det vill man inte riktigt, hehe!
Vid 2.30 kände vi att nu är det nog dags att runda av och jag kom på att oj jag ska ju jobba 10-19 imorn, haha det hade jag glömt bara sådär.
 
Vi fick en fin goodiebag av Pehr & Richard med en massa mums i, tack fina ni! =)
 
 
Tokslocknade och vaknade när klockan ringde vid 8.30, DÖDSTRÖTT, men det var bara att pallra sig upp. Väl på jobbet gick det bra men det var FULL RULLE från början till slut, kul, men helt fel dag eftersom jag inte alls var på topp.
När jag hade klarat mig igenom hela passet så kom älskling och hämtade mig och vi åkte hem till Tommy och Olof för Melodifestivalstittande och mys, en alldeles lagom kväll som avslutades hemma med en film på soffan.
 
Kalix mös i massor med oss, den lille grisen =)
 
 
 
 
Apropå på film så har vi sett lite filmer och för en gångs skull så rekommenderar jag er verkligen att se ALLA tre:
 
Killing them softly - En speciell men bra film och Brad Pitt är lika sexig och bra som vanligt!
 
 
 Hotel Transylvania - Riktigt mysig och rolig animerad film som jag absolut tycker att man ska se.
 
 
Silver linings playbook - Sååå mysig film, man både skrattar, känner allvar och myser, en riktigt bra film som tycker att ni borde se!
 
 
 
Idag är det Måndag och jag har först jobbat 11-17.45 och trots att jag sov så dåligt inatt och inte kunde sova efter att älskling hade gått imorse
(men vid 7.30 somnade jag stenhårt i 2 timmar, vilket var välbehövligt och skönt)
så valde jag att gå och styrketräna efter jobbet alldeles själv, vilket gick bra, men det var hysteriskt mycket folk så man fick tänka om lite i planerna och när jag väl var klar insåg jag att jag inte hade någon hemmanyckel och älskling var på sin träning, så jag fick åka till jobbet och köpa mig lite grillad kyckling och en avokado och hänga där tills älskling var klar, inte riktigt vad jag hade lust med, men är man klantig så är man.
 
När vi väl kom hem hade älskling fått sitt paket som han hade beställt, med The Acnekiller, som många säkert har hört talas om
 
och självklart var vi tvungna att testa
 
 
 
När masken väl skulle av efter 30 minuter så gjorde det såååå ont, vilken smärta, fast jag är ganska klen också, men om älskling som inte är det tyckte att det gjorde ont, ja då kan ni ju förstå, vi båda kände att vi hade velat att den skulle ta mer, men tydligen ska det bli bättre och bättre för varje gång, frågan är bara om man klarar av fler gånger, haha!
Ja ja vi får väl se! =)
 
Nej nu MÅSTE jag sova, klockan är mycket och jag hoppas på att kunna somna nu!
Ha det bäst sålänge!
Kärlek
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0