På måndag smäller det!

Ja nu är det inte långt kvar, på Måndag smäller det...då släpper vi vår nya singel och musikvideo Cut the cord tillsammans med Aron Scott, en fransk dj som vi fått äran att jobba med, musikvideon är klar och jag säger bara, min vän Tommy är sjukt begåvad och jag är så stolt över att få jobba med honom.
Denna video är enkel på ett bra sätt med snygga effekter och bara vi liksom, som vi gillar att vara.
Låten fastnar och jag hoppas att ni alla kommer att gilla den och att ni kommer hjälpa oss att sprida ut den, vi vill ha MASSOR av views och att rätt personer ska få den i sina händer!
Desto mer intresse desto längre kommer vi att fortsätta att kämpa, vi vill ju bara få nå ut, få åka ut och turnera, göra det vi är födda till att göra egentligen.
Beröra med våran musik och vårat scenspråk.
Har en skön känsla när det gäller den här videon och låten, jag hoppas verkligen att det kan bli en riktig sommarhit som kommer att tjata ut era små musiköron.
 
Idag unnar jag mig en vilodag, har kört på bra nu sen förra Måndagen och det känns skönt att vara igång igen.
Men idag slutade jag tidigare och kände för att åka hem och göra ingenting, skönt det också.
 
Imorn ska jag och några arbetskompisar gå på ett event på Cafe Opera, General snus ska släppa en ny sort och vi ska få äta och dricka gott och testa på den, jag snusar inte men tänkte självklart ge det till min älskling här hemma som snusar. Och event tackar man ju inte nej till ;)
 
Sen kommer helgen och den blir lugn då vi äntligen ska få vara barnvakt åt Max systerson, vi har velat vara det länge, men inte fått ihop det, men nu så, han är typ världens snällaste unge, så lydig, gullig och mysig, så det ska bli kul! Hmm måste hitta på något kul med honom, han ska ju älska att vara hos morbror och hans flickvän ;)
På Söndag ska jag eventuellt in i studion och göra ett jobb, vi får se, inget är bestämt än och jag kan inget avslöja än, om det inte blir av så blir det defenitivt en tripp till Ikea då jag vill rusta upp våran tråkiga balkong, japp den här sommaren ska den vara tipp topp och perfekt att sitta och mysa på, när vi får härliga sommarkvällar! ;)
Funderar på typ 2 såna här:
 
Sen ska vi även ha trall, blomlådor, parasol och ett litet bord:
 
 
Ja mer får typ inte plats, men jag ska nog lyckas fixa det fint där ute! =)
 
Nej men hörrni ha en fortsatt bra kväll nu och håll utkik efter musikvideosläppet på Måndag, bara 5 dagar kvar nu och då vill vi som sagt att ni DELAR & GILLAR! =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0