Beroende av en ny serie - SUITS!

Jag har ju förut skrivit om serier vi har följt som Sons of Anarchy och Homeland, grymma serier som vi sett och nu inväntar fler säsonger av.
Under tiden har vi lyckats hitta en ny, ännu bättre och som jag aldrig vill ska sluta:
 
Suits
 
 
 
 
Vi har 2 avsnitt kvar av säsong 2 och jag fick precis veta att en säsong 3 är på väg, jeij!
Jag älskar den här serien, så har man inte sett den, borde man SE DEN! =)
 
Skådespelarna är grymma och det här är mina favoriter
 
Meghan Markle - sjukt vacker!
 
 
 
Patrick J Adams - har aldrig sett honom förut så för mig är han en ny talang som jag tror vi kommer få se mycket av efter den här serien.
 
 
Gabriel Macht - Jag har sett honom förut men kan inte alls koppla vart ifrån, däremot är han riktigt bra här och man blir nästan lite betuttad i honom, då han spelar en galet talangfull advokat som bara är bäst med en galen karisma.
 
 
Som sagt serien bara måste ses ;)
Enjoy! =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0