Youtube moment!

Sitter och kollar runt lite på youtube och hittade den här gamla reklamen, jag gillar den, eller vad säger ni?
 
 
Wow den här låten har sjukt många views, vad tycker ni om den? En ny höstplåga skulle jag tro! =)
 
 
Här kommer ett favoritklipp med min inspiration här i livet, Cheryl Cole, vet inte om jag har lagt upp just det här förr, men jag älskar det, korografin, hon, ja ALLT!
 
 
Skön låt med Ciara och SHIT vad vacker hon är, en riktig hottie!
 
 
Bjuder på ett favoritklipp från SYTYCD säsong 9 som vi kollade på flitigt, detta nummer är så coolt och Eliana och Tiffany var såååå grymma!
 
 
Hittade just det här och det förklarar en del varför hon var grym på poledance, wow vilka linjer den här tjejen har, hon är overklig, så jäkla bra!
 
 
Det var det! =)
Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0