X factor 2012

Japp som ni kanske har förstått, så är vi (Glorious Inc) med i X factor imorn Tisdag på TV4 kl.20. Och det är alltid lika kul att se hur man blir framställd och hur man gör sig i tv och av det lilla jag har sett så sitter jag mest tyst och Tommy pratar, HAHA det är ju inte likt mig, men som sagt vi får se imorn vad som händer ;)
 
Däremot så råkade TV4 släppa vårat auditionklipp igår och vi hann se det innan det togs bort igen och ja vad ska man säga, det är många som har sjungit falskt och jag har rynkat på näsan och imorn så kommer jag helt enkelt att få rynka på näsan åt mig själv, haha japp jag och Tommy har sjungit bättre om man säger så, MEN vi bjuder på en show och jag hoppas att ni gillar den! :)
 
Jag hatar auditons, ja där folk säger agera, visa vad du går för, jag får panik, det är sååååå nervöst, så mina nerver höll inte helt enkelt, men jag har f-n inget minne av att det lät SÅ ILLA så det är nog mest det som stör mig! :D
För jag vet och ni som känner mig vet att jag/vi kan bättre, men men jag får helt enkelt bjuda på att man inte kan vara perfekt jämt och sluta grubbla över det, för imorn får ALLA se det och det är inget vi kan göra något åt! ;)
 
Kommentera gärna här imorn vad NI TYCKTE! :)
 

 
Och hörrni glöm inte att kolla in våran trailer på kommande singeln I Wanna Dance, gilla, dela och SRID!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0