Vill ha!

Gud nu var det längesen jag fick unna mig nya kläder, skor och grejer och jag vill ha MASSOR!
Men jag får vänta tyvärr, det är fortfarande saker som ska betalas och sparas till så jag får helt enkelt drömma sålänge! ;)
 
Så här kommer lite godsaker:
 
Gucciväskor =)
 
 
 
Med matchande plånbok ;)
 
 
Ett par fina Hunter stövlar i regnrusket
 
Å sååå fina plånböcker från Louis Vuitton
 
 
 
 
Fin Marc by Jacobs väska
 
Matchande plånbok till väskan
 
 
Gosiga Uggs i höstkylan
 
 
Grymmaste vinterjackan ever, Canadian Goose
 
 
Höga svarta converse
 
 
Snyggaste stövlarna, ett par Primeboots
 
Till snygga kläder måste man ha snygga smycken, då är Laila Bagges kollektion perfekt ;)
 
 
 
 
Ascoolt mobilskal, ge miiiig!
 
 
Ja det var ju inga billiga saker man ville ha precis och listan kan fortsätta och bli längre, men det orkar vi inte med, haha men som sagt man måste få drömma sig bort ibland! ;)
Fyller iof sig 30 i December, kan detta vara något att lägga till på önskelistan kanske =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0