Vässat klorna!

Ja då är man hel igen, jag fixade ju mina naglar hos fina Celina och fick fina spetsiga naglar för typ 3 veckor sen, MEN det var gele och jag har dålig erfarenhet av det, ja det sitter inte så bra på mig, men det var flera år sen jag hade gelenaglar så jag tänkte att nu kanske det är bättre och dessutom behövde Celina en modell så självklart ställer man upp, men NEJ tyvärr, naglarna lossnade lika lätt igen och ska jag vara ärlig så var inte spetsiga naglar något för mig, skitsnygga var dom och Celina var ordentlig, sjukt duktig och jag hade velat fixa ett par fina leopard naglar, men det känns otroligt dumt när dom lossnar lätt och jag river mig överallt vad jag än gör, haha!
 
Så jag tog bort dom och tänkte ha mina egna naglar nu ett tag, så jag målade dom svarta och tyckte det funkade, ja dom hade ju hunnit växa ut lite, men haha det höll ju länge, eller inte, lacket lossnade, naglarna skivade sig och gick av så jag fick panik och hörde av mig till Camilla och frågade, hinner vi fixa innan jag ska på 30 års fest på Lördag? Och självklart stannar hon kvar längre i salongen trots att hon var trött och haft en lång dag och vips så har man nya fina naglar och det blev lila tippar idag.
 
Jättefina blev dom och nu känner jag mig hel igen! =)

 

Tog ett extrapass idag så jag jobbade 10.30-15, sen mötte jag upp Camilla
(en vän från Nynäshamn)
vi fixade lite grejer inför 30 års festen vi ska på på Lördag och tog en fika, jättetrevligt! =)
 
Jag & Camilla på Espresso House
 
 
Sen blev det Street på Sats Medis med min snygga vän och träningspartner Rickard och sen fixade jag ju som sagt naglarna hos Camilla.
 
Nu är jag hemma och ligger i sängen bredvid min vackra och jag måste verkligen sova nu då jag skulle ha jobbat stängning imorn, men bytte så jag jobbar 9-18 och kan njuta av Fredagskvällen tillsammans med min älskling istället, det kan inte bli bättre, ledig fredagskväll och ledig helg! =)
 
Natti natti, sov så gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0