På väg!

Ja då är vi på väg, Barcelona here We come!
Finaste pappa skjutsar oss i detta nu till Skavsta! Vi är framme i Barcelona vid 14.30 tiden och det ska bli så skönt trots att jag känner mig sjukt trött, men kanske inte så konstigt, det blev bara 3 1/2 timme sömn för mig inatt! Trodde det var ett skämt när klockan ringde, som tur är så uppträder vi inte förens imorn Söndag så idag hinner vi landa och bara vara, vi är taggade till tusen och det ska bli så kul!
 
Igår fixade jag naglarna hon grymma Celina och det blev stilettonaglar den här gången, ascoola och jag älskar dom! :)
Bilder och uppdatering kommer när jag är tillbaka igen!
Vill ni följa oss så har vi ni startat våran hemsida där vi också bloggar!
www.gloriousinc.se
 
Kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0