Nu är det över!

Haha ja nu kan man ju släppa X factor äntligen, för vårat program sändes igår och jag är otroligt glad för hur dom la fram oss, Marie var underbar och Ison likaså, Orup fattade inte grejen, men det är okej, alla kan inte gilla oss MEN jag hade gärna velat att dom skulle visa er alla att Andreas fucking jävla Carlsson faktiskt sa att vi var bra
(som jag har haft otur med i Idol 2 ggr och nu i Xfactor)
men sen röstade han ändå nej och varför har jag ingen aning om, men så blev det, synd för dom hade inte ångrat sig om vi hade gått vidare ;)
 
Men visst man kanske bara hade gått ett steg till och sen åkt ut efter det och då tycker jag nog att det var skönt att åka ut där vi gjorde och som sagt all pr är bra pr och vi vet att vi inte sjöng så klockrent som vi kan och jag vet inte varför men vi båda är nog allergiska mot auditions, men vi hade kul och det hade som sagt varit jättekul att få gå vidare i programmet, men nu får vi hoppas att det är någon riktigt bra som tar hem hela skiten, för vissa av dom som har släppts vidare är inte bra alls, nej då kan jag tycka att vi var bättre, men som sagt smaken är som baken och vi kommer klara oss galant ut X factor!
 
Fredrik stylar mitt hår i stylingrummet
 

 
Mina naglar (gjorda av Camilla Berg) som självklart matchade outfiten, haha men ingenting mer neongult nu, det lovar vi!
 

 
Varsågoda, våran audition, som sagt det är SUR sång men vi bjuder på en show! =)

Audition:%20Glorious%20Inc%20-%20Marry%20the%20night
 
Vill tacka ALLA som kom och stöttade oss denna dagen och alla ni som tror på oss, vi ska inte göra er besvikna, ni som gillar oss gå in på facebook och gilla våran sida: Glorious Inc eller kolla in bloggen och hemsidan på www.gloriousinc.se
 
Kärlek från mig till er <3
 
 
Trackback
RSS 2.0