Nails by Celina Ryden

Ja jag har ju inte hunnit skriva något om mina naglar som jag var så spänd över att göra hos Celina, men nu så, dom blev såååå snygga och jag älskar dom.
Dom första timmarna var det svårt att leva med dom men nu är det plättlätt, ja det är nästan enklare när dom är spetsiga, men dom är VASSA, haha ja nästan som vapen!
Har fått jättemycket fina kommentarer av vänner och speciellt kunder när jag sitter i kassan =)
Celina är grym och sååååå ordentlig, jag är superkräsen och blir alltid lika nervös när man går till någon man inte har gjort hos förut, men no problems, kvinnan är grym, som vanligt!
Vill ni ha snygga och framförallt coola naglar så borde ni göra naglar hos Celina, dessutom sitter hon i en asfräsch salong, centralt med jättetrevliga och duktiga frisören Alex.
 
Celina in action!


En glad jag!

 
Mina snygga naglar!

 
Posebild med naglarna


En till...

 
Och en till.... =)

 
Något sånt här vill jag ha nästa gång, det är det snyggaste jag har sett på länge! =)
 
Celinas naglar på Alex Saidac

 
Och Cornelia från Stockholm Syndrome (gamla Love Generation)

Så coola!! =)
 
Nu ska vi kolla på film och sen sova, imorn har jag ett fullspäckat schema, ja vi ska fixa det sista inför musikvideon!
Har förresten semester i 3 dagar nu, skööönt, blir dock inte så mycket semester kanske ;)
Ha en fortsätt trevlig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0