Magic Mike!

Jag skrev för några veckor sen att jag ville se Magic Mike och det har jag gjort nu serrni och jag säger bara WOW, Channing Tatum kan du sluta vara så SNYGG och GRYM på att DANSA! :P
Jag gillade filmen riktigt mycket och ja det var en bra Verahfilm!
 
Magic Mike
 
 
Sen har jag och älskling sett Prometheus, den var också riktigt bra, Noomi skötte sig galant och jag har fått upp ögonen för en ny snygging
(typ Tom Hardys kopia)
 
Logan Marshall Green
 
 
Ja men det är helt sjukt, vi var helt säkra på att dom var syskon, ja men kolla in det här!
 
Logan Marshall Green
 
 
Tom Hardy
 
 

Och här kommer trailern för filmen:
 
Prometheus
 
 
Ligger tyvärr hemma på soffan och är dålig, ja jag fick gå hem från jobbet idag, då jag kallsvettades, hade ont i huvudet, ont i halsen och ja ni fattar, jag är förkyld, men det har inte brytit ut helt så jag valde att gå hem och bara försöka kurera mig, vilket jag har gjort, jag la mig på soffan med min Ziperall och har kollat på tv, film och ätit onyttigt, ja den dåliga karaktären har tagit över mig igen, men vad ska man säga, jag är sjuk, har den härliga tjejveckan och är trött, det är svårt att vara duktig då, men det kommer för jag måste ha en snygg kropp hela tiden, ja för man vet ju aldrig vad som händer helt plötsligt, snart har vi ju vårat tredje singel och musikvideosläpp så man måste vara förberedd! ;)
Kollade på en film i min ensamhet och det blev den här:
 
Cafe - Den var väldigt speciellmen helt ok!
 
 
Nu ska jag laga pannkakor och snart kommer älskling hem från träningen! Då blir det ännu mera mys på soffan fast med min älskling, wiiiie....!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0