Linn fyller 30 år!

Japp den här donnan fyller 30 år och det ska vi fira IKVÄLL!!!
 
 
 
Det ska bli jättetrevligt då jag får umgås med mina barndomsvänner som jag inte ser så ofta och fest är alltid kul!
Bilder och så lär väl komma imorn, det beror på hur trött man är, haha!
Tyvärr kan inte älskling följa med då han har match tidigt imorn i Karlstad och dom sista matcherna nu är såååå viktiga =(
 
Nej nu måste jag göra mig iordning, jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig och festen börjar 16.30 i Ösmo så det är bara att sätta igång helt enkelt!
Ha en underbar Lördag nu allihopa, det tänker jag ha och bjuder på min nya favoritlåt med Danny, varsågoda! =)
 
 
Förresten igår såg vi The Cabin in the woods och NEJ jag rekommenderar er inte att se den, jag skrattade på några ställen för att den var så sjuk, men det var inte det jag var ute efter, jag ville se en skräckis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0