Hängig&trött!

Känner mig allmänt trött och är lite hängig så det verkar vara en förkylning på G och jag har verkligen inte råd eller tid att vara sjuk nu så jag hoppas att den försvinner isåfall, men ALLA är ju typ sjuka på jobbet och runt omkring mig så det vore ju inte konstigt.
 
Igår när jag kom hem från jobbet så hade jag sån galen huvudvärk så det tog lång tid innan jag somnade, och då blev jag stressad istället för jag skulle ju upp kl.5.15 idag så när klockan ringde imorse så trodde jag inte att det var sant, men det var bara att upp och hoppa och det har faktiskt gått bra på jobbet, jag var pigg och dagen gick snabbt.
 
När jag slutade så åkte jag till studion och mötte upp Peter, Tommy och lille Kalix för ett bra möte och lite sång, men sen var det dax för Tommy, Kalix och Olof
(som kom senare)
att åka iväg på en grej så jag åkte och handlade och är nu hemma, har satt på mig min Zipperall
(som är som en Onepiece fast ett annat märke)
släckt ner, tänt ljus och laddar för Xfactor och sen Hollywoodfruarna, älskling har träning men kommer snart hem.
 
Känner mig inte alls lika pigg längre och ska kurera och se till att INTE bli sjuk nu! Jag lovar! =)
 
Sötnosen Kalix
 
Fick ett par rosa fina Happy plugs av min underbara vän Tommy som lite uppmuntran just nu!
Love you <3
 
Så här kan man se ut i dom, haha! ;)
 
 
I Lördags var det ju 30 årsfest för Linn och det var jättetrevligt, med god mat, fint sällskap och ja det var alldeles lagom, däremot var resan hem väldigt lång, ja jag åkte 1.15 och kom hem kl.3.
När Malin och Jenny hade hoppat av var jag helt ensam i vagnen så jag bestämde mig för att larva mig med kameran och började skratta åt mig själv, haha knäpp kan man vara ibland!
 
VARNING för knasigt egopic regn! =)
 
Ja som sagt man är ju lite knasig!
 
Här kommer dom riktiga bilderna från festen, så varsågoda! =)
 
 
Nu kommer älskling hem och snart börjar fruarna så ha en fortsatt trevlig kväll!
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0