Fredag & helg!

Men denna helgen är jag inte ledig så det spelar ingen roll om det är helg eller inte, haha!
Däremot har jag varit hemma sjuk från jobbet, ja jag gick hem i Onsdags förmiddag och var hemma igår och idag, så idag mår jag bättre, ja jag behövde få göra ingenting och bara va tror jag.
Halsen är fortfarande lite raspig och jag har huvudvärk som inte vill försvinna, men jag tror dock att det är nacken och ryggen som strular och att det är därför, men med lite Alvedon så blir det bättre.
 
Så här har jag legat i 3 dar nu, skööönt!
 
 
Ja det är en förkylning i kroppen helt enkelt, men den släpper inte helt så jag får gå till jobbet imorn igen och hoppas att det inte är något som smittar eller att det bryter ut ;)
 
Jag har planerat att jobba så mycket jag kan nu, då jag faktiskt vill ha en 30 års fest nästa år, jag fyller ju 30 den 26 December runt Jul och Nyår, tyvärr då när dom flesta är bortresta eller upptagna så festen får helt enkelt bli i början av Januari och det kommer att kosta så jag måste börja spara till det nu, så nu är det bara att jobba på och som jag har sagt förut, jag kommer helt enkelt vara inne i en fattig period just nu med så liiiite nöje som möjligt och jag kommer vara trött.
Den tiden och orken som är över kommer gå till familjen, dom närmaste och MUSIKEN, som jag MÅSTE försöka få tid till
(japp det händer grejer nu serrni)
men det är inget personligt om jag inte hör av mig, tackar nej till fester, inbjudningar, fika, middagar, dater, eller inte svarar på sms och inte ringer upp på en gång.
Självklart ska jag göra det bästa jag kan, men om jag inte hinner eller orkar så hoppas jag att man kan ha tålamod och förståelse och kan peppa mig istället och när detta hysteriska är över ändå finnas där för mig????
Det skulle göra mig glad <3
 
Igår kollade vi på en film som pappa hade rekommenderat och tydligen tyckte var skitbra, men jag är ledsen pappa den var inte alls så bra, det var dåligt skådespeleri
(trots att Bruce Willis är med)
och den var väldigt seg, haha men smaken är ju som baken! ;)
 
The cold light of day
 
 
Sen såg vi även 3:de avsnittet av Sons of Anarchy säsong 5, wow det är såååå bra, så spännande och man blir tokig när det är slut för att man måste vänta tills nästa avsnitt kommer.
 
 Men nu längtar jag tills den här kommer:  
  
   
 
och det är snaaart, ja nästa helg, jag älskar ju dessa filmer, dom är så sjukt bra och jag blir på riktigt RÄDD, jag kan knappt sova en vecka efter, haha man är snart 30 år och rädd liksom, tönt, men men jag är mörkrädd och kommer nog alltid vara, så allt som har med sömngångare, andar, väsen och ja ni vet det övernaturliga, det har jag respekt för!
 Så nästa helg lär vi ju se den Tommy och Olof?
För att gå på rysarbio med Tommy, det måste man, han är typ 10 ggr räddare än mig, så bara det är skitkul, haha min lilla sötis! =)
 
Nu har älskling kommit hem från träningen och vi ska ta det lugnt på soffan då han har match imorn och jag ska jobba 13-22.30! Sen får vi se vad resten av helgen bjuder på förutom jobb 17-22.30 på Söndag ;)
Hoppas ni får en underbar helg, ta hand om er och njut av ledigheten!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0