En skön helg!

I helgen var jag ledig, ja HELA helgen, jag kände att det var på tiden, för jag har dom senaste dagarna känt lite varningstecken här och där som att jag är på väg att gå in i väggen.
Nu tänker säkert några av er, men varför då??? Du gör väl inte mer än många andra, men det är inte bara det det handlar om, jag har ganska mycket i mitt huvud, saker som har hänt dom senaste månaderna, saker som kommer att hända dom kommande månaderna, saker jag måste fixa, saker jag vill lösa, min dröm (sången) som jag vill satsa på, min och Max framtid, ja det är rätt mycket och som det har varit dom senaste åren, så löser sig alltid allting
(med hjälp av mina fina vänner, familj och min äskling)
men så dyker något nytt upp, jag får in pengar och det känns som att jag kommer på banan men så händer något och så är jag pank igen, ja det är en ond cirkel som gör att jag blir matt och tappar lusten ibland och bara vill ge upp, men jag ger inte upp, jag kämpar på och det är tack vare just allt stöd och att mina närmaste runt omkring mig är förstående och alltid ställer upp och för att jag faktiskt är en fighter.
MEN som sagt man blir rätt sliten av det och samtidigt som man försöker styra upp saker, ska man vara en bra flickvän, vän, dotter, arbetskamrat och ja ni fattar.
 
Så jag tog helgen till att vara ledig och bara vara med min familj. SKÖNT och behövligt!
 
Så i Fredags hade jag och älskling Fredagsmys och kollade på film och mös på soffan.
 

 
Sen vaknade vi upp tillsammans och åt en god frukost på Lördagen och vid 11 tiden åkte älskling till samlingen då det var dags för match och jag åkte hem till pappa, Irene och Kim och därifrån åkte vi tillsammans ner till Enskede och kollade på älskling som var grym som vanligt men det räckte tyvärr inte hela vägen för dom spelade 2-2 mot ett skitlag som bara spelade fult och deras stöd på läktaren fick mig att vilja sätta en tejpbit över munnen på allihopa! Haha!
 

 
Efter matchen åkte vi hem till pappa där vi skulle ha en myskväll och om det blev, det var grymt, vi hade så trevligt, åt massor av gott, pratade och bara njöt av kvällen, men vid 23 tiden var jag dock helt slut, så vi tog en taxi hem och däckade i sängen!
 
Bjuder på lite bilder som får tala för sig själva:
 
Egopic
  
  
En iskall cider på ballen i solen
 
Gott gottigott gott
  
Min snygging
   
Pappa koncentrerad när han gör Toast Skagen
  
Uppdukade bordet
 
Underbara kräftor
  
Jag & finaste
 
Pappas Toast skagen
  
Kräftor & älsklings egna aioli
  
Älskade lillebror
 
Pappas Irish coffe
   
Kex & ostar till efterrätt
   
Mina hjärtan (Pappa&Max)
 
 
Söndagen bjöd på SLAPP, SLAPP & SLAPP!!!
Vi vaknade ganska tidigt, åt frukost och sen blev det filmmarathon och onyttigt på soffan.
Underbart och precis vad jag behövde!
Nu är helgen slut och det är en ny vecka med nya möjligheter, idag jobbade jag 12-20.30 och nu ska jag hoppa i säng, för imorn är det jobb 11-20 och sen måste jag skynda mig hem för att se X factor, haha det kan jag bara inte missa helt enkelt! =)
 
Sussa gott och en massa kärlek från mig till er <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0