Dåliga jag!

Har totalt försummat bloggen, men jag försöker sova sålänge jag kan på morgnarna, sen stressar jag iväg till jobbet för att sen komma hem, äta, kolla på tv, mysa med älskling och sen sova, jag har lite tid att ta igen om man säger så ;)
 
Har lagt ner dieten och lever precis som vanligt den här veckan, men nästa vecka ska jag börja tänka på att minska på kolhydrater, mindre portioner, mindre soffhäng med gott och mer träning.
Jag kände att jag behövde den här veckan till att landa och komma tillbaka.
Slutresultatet av ca. 25 dagars diet
(men med paus i 3 dagar när vi var i Barcelona)
så gick jag ner 6kg, visst jag hade drömmen om 8kg men jag är otroligt nöjd över att jag klarade något mer än i 3-4 dagar och jag fuskade inte en enda gång innan Barcelona. Så jag har lite karaktär ändå, japp när jag vill så! ;)

Ska faktiskt träna med fina Rickard idag, lite Zumba efter jobbet, känner att jag inte får slappa till det helt för då har jag väl gått upp dom där 6 kilona när veckan är slut och det är inte ok! ;)
 
Annars är det bara jobb och jag försöker ta igen förlorad tid med nära och kära, så nu till helgen ska jag och Max hem till pappa och Irene och ha kräftmys, lillebror ska självklart vara med också, jag ser fram emot det och längtar och kräftor, me löööve!
 
Nästa helg ska jag på en 30års fest med vänner från förr
(alltså mina vänner idag men som jag har känt sen skoltiden)
så det ska bli skitkul det också)
Sen är det även inflyttningsfest hos Maria och Johan om några veckor, så ja mycket festligt väntar! =)
 
Vill också dela med mig av några vänners talanger, jag har ju ganska många såna som man är stolt över och att få skryta om dom är det bästa jag vet ;)
Våran koreograf, nageltjej och vän Celina Ryden har tillsammans med våran dansare Ida Warg startat ett projekt som heter Raw, jag har lagt upp en teaser förut, men nu har dom släppt singeln och den finns att köpa på Itunes såklart, jag har köpt den, så gillar ni den KÖP, GILLA, DELA och SPRID den!
You know the rules! =)
 
U Sexy Wo-Ho
 

 
Nu ska jag göra mig iordning för jobb 12.15-19 och sen som sagt Zumba 19.30-20.25! =)
Ha en underbar dag alla fina läsare!
 
(Och förresten ni är säkert jättenyfikna över musikvideoinspelningen???
Den gick såååå bra, vi hann i tid, folk tyckte vi var proffsiga och skötte allt galant, alla som var där, vi hade inte kunnat gjort det möjligt utan er, TACK!
Våra stylister är dom bästa och ja alla är guld värda!
Videon är typ klar, ja jag vet Tommy är galen, den är såååå bra och jag LÄNGTAR tills vi får visa den för er, men ett datum är satt och det måste vi ju hålla!
Bjuder på en lite teaserbild från videon sålänge, vassegoda!)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0