Back 2 reality!

Nu är vi hemma igen och det är full rulle, men ikväll ska jag blogga om Barcelona och bjuda på lite bilder!
 
Jag bloggar också ganska mycket på www.gloriousinc.se nu
(våran nya hemsida med blogg)
så gå gärna in där och kolla varje dag, för bloggar inte jag så bloggar Tommy, men som sagt ikväll är jag tillbaka här! =)
 
Bjuder på lite grym dans från mina favoriter i årets SYTYCD 9
 
Tiffany - en grym dansare med sjukt fin kropp!
 
 
Cole - En overklig dansare, på ett bra sätt, vilket skådespel, vilken känsla och han är så annorlunda!
 
 
Whitney - Sååå snygg och sexig trots att hon är så ung och hon behärskar verkligen alla stilar, just det här numret är underbart! Vilken karisma och utstrålning på den här tjejen!
 
 
Nej nu måste jag skynda iväg, jag ska sy in en klänning inför musikvideon och sen jobba 11-20!
Ha en bra dag allihopa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0