Streetvecka!

Ja den här veckan är det typ bara Street som gäller, jag har haft möjlighet att äntligen få gå på Åsa Fornanders Street
(en grym instruktör på Sats)
2 ggr den här veckan och jag hade också möjlighet att få testa en ny instruktör som jag har velat testa länge, han heter Robert Sorensen och wow vad bra han var, ja det var grym koreo och skön stämning, tyvärr kommer jag inte kunna gå på hans pass mer för jag har fått en fast tid på jobbet på Tisdagar 12-21 och hans pass börjar 12, jaja han kör säkert fel dagar.
Inget världsproblem liksom och nu har man ju fler favoriter och större utbud av träningen.
 
Jag har verkligen insett att min kropp inte riktigt funkar utan träning och jag måste tänka på vad jag äter och inte bara vräka i mig skit som jag är otroligt duktig på att göra, haha trot eller ej.
Jag har ju alltid varit smal och folk har trott att jag har haft anorexia m.m.
(alltså inte nu utan för flera år sen och när jag var yngre blev jag ganska mobbad för min smala kropp)
men dom senaste åren så sätter sig skiten och jag är inte alls lika smal, nej det går inte att äta vad som helst utan jag måste träna då och som sagt min IBS
(fick veta för några månader sen att jag tyvärr har IBS, det är problem med tarmarna)
blir bättre med träning, regelbundet matintag och lugn å ro och det vet jag för jag har testat, men det är inte lätt med mitt liv så ibland blir det knas som det är just nu, så jag har startat igen nu och kommer försöka
(som alla andra gånger)
att göra detta till en vana som måste få plats på schemat och än sålänge så går det bra, jag har kört Street 3 dagar i rad och imorn står Zumba på schemat och på Fredag är det dags för Street igen, så jag kör på, däremot kommer det snart vara fullt upp med andra grejer i 3veckor, men det är också träning så det gör inget och ännu roligare är att älskling kommer öppna upp sitt Sats kort nästa vecka igen
(han har fryst det i några månader då han inte hunnit med gymet pga av fotbollen, men nu är säsongen över och det är inte lika mycket träning så då behöver han gymträning)
så jag får äntligen köra hård styrketräning med honom igen. Har verkligen ingen kunskap så jag behöver hjälp med det, så det ska bli kul! =)

Oj det blev ett långt inlägg det här och det jag skulle skriva om från början var dom här tjejerna
 
Stockholm Syndrome
 
Dom har släppt sin video nu och den är sjukt bra, den är gjord av dom själva och passar verkligen låten, jag satt och skrattade för att dom är så skrattretande bra, dom borde vara så mycket STÖRRE och framgångsrika än vad dom är, för jag tycker verkligen dom här tjejerna förtjänar att LYCKAS på riktigt, alltså nu får jag det att låta som att dom inte är någontig, dom har lyckats med mycket, men borde få lyckas mer ÖVERALLT, men det kommer, det kan jag garantera ;)
Kolla in videon, vad tycker ni? Jag tycker den är klockren!
 
Stockholm Syndrome - Pretty Girl
 
Fixade naglarna igår förresten hos Camilla och det blev riktiga höstnaglar, me like! =)
 
 
Hojta till om ni vill kontakta Camilla, uppger ni mitt namn får ni ju rabatt, en ganska rejäl sådan ;)
 
Ha nu en trevlig kväll och en tumme upp för oss alla som kämpar på med träning och annat och som inte ger upp!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0